چاپ جعبه سفارشی

شرکت ها هم اکنون می توانند تجربه مشتری خود را از طراحی و چاپ جعبه ظریف سفارشی ارائه شده توسط بسته بندی طرح گندم افزایش دهند. جعبه های چاپی سفارشی یک روش جذاب برای به نمایش گذاشتن یک محصول ، بهبود ظاهر آن و کمک به مصرف کنندگان در شناسایی یک نام تجاری است.
مصرف کننده امروز یک مشتری طلبکار است. اگر بررسی محصولات در پورتال تجارت الکترونیک موردی برای پیش بینی باشد ، جعبه محصول یکی از عوامل دعوت کننده به واکنش های مثبت یا منفی است. این به وضوح نشان می دهد که روند خرید با رسیدن کالایی به مشتری خاتمه نمی یابد.
جعبه های ساده و بسته بندی های قدیمی از رده خارج شده اند ، ارائه و بسته بندی  که ارزش یک برند را به مشتری منتقل می کند. علاوه بر این ، جعبه خوب مشتری را راضی می کند و از نظر حرفه ای بودن یک برند را برجسته می کند. این نماد شناخت را به همراه دارد تا با نام تجاری مترادف شود. بنابراین ، جعبه های سفارشی امروزه به ابزاری قدرتمند در بازاریابی شرکت تبدیل می شوند.
شرکت طرح گندم یک سرویس نوآورانه است که جعبه های سفارشی زیبایی را که با آرم ، نام ، خط برچسب و وب سایت یک شرکت با رنگ های زیبا و طرح های زیبا چاپ شده است ، در اختیار شرکت ها قرار می دهد. طراحی و چاپ جعبه های سفارشی برای ایجاد تجربه ای شاد و خاطره ای شاد در ذهن مصرف کنندگان طراحی شده است. هدف این است که تجربه مشتری را به یک تجربه شخصی تبدیل کنیم که باعث می شود یک نام تجاری به احساسات مصرف کننده ای تبدیل شود که با نام تجاری طنین انداز می شود و در آینده مدافع تجارت می شود.

 

هر جعبه پیچیده تولید شده توسط طرح گندم  یک جعبه زیبا است که می تواند با رنگ امضای یک شرکت نیز سفارشی شود. جعبه هایی با چاپ با کیفیت بالا در اشکال و اندازه های مختلف مانند مستطیل ، دایره ، مربع ، مثلث ، قلب یا اشکال سفارشی دیگر موجود هستند. علاوه بر این ، مشتریان می توانند جعبه های مقوایی ، جعبه های ایندربرد و جعبه های پشت طوسی ، جعبه های راه راه یا جعبه کاغذ کرافت ساخته شده از مواد سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت را انتخاب کنند. جعبه های سفارشی برای انواع صنایع مانند جواهرات ، لوازم آرایشی ، مراقبت از بدن ، مراقبت های بهداشتی ، غذا ، تنقلات و لوازم التحریر موجود است. تولیدکنندگان سیگار و کنف حتی می توانند از بسته بندی های قبل از رول کامل با رعایت نکات بهداشتی با دستورالعمل های دولتی بهره مند شوند.جعبه های چاپی سفارشی خود را بدون هیچ گونه تضعیفی در کیفیت ، مقرون به صرفه و ارزان هستند.


محصولات جعبه طرح گندم توسط بهترین متخصصان صنعت چاپ تولید می شود. تیم این شرکت همچنین به عنوان مشاور راهنمایی مشتریان در مورد عدم اطمینان از بسته بندی آنها را انجام می دهد و چندین راه حل بسته بندی برای بهبود نتیجه جعبه های سفارشی یک محصول ارائه می دهد.
چاپ جعبه طرح گندم بیش از یک دهه است که در صنعت جعبه های سفارشی کار می کند و به عنوان یک ارائه دهنده پیشرو بسته بندی در 10 سال گذشته ظاهر شده است. راه حل های بسته بندی سفارشی این شرکت نتیجه ایثار و اشتیاق در ارائه راه حل های نوآورانه به مشتریان خود برای تبدیل بسته بندی به وکتور واقعی تصویر


 برند است. 


چاپ جعبه - مقوایی - دارویی

از ملزومات صنایع دسته بندی جعبه می باشد.چاپ جعبه و همچنین طراحی جعبه توسط نیروی متخصص طرح گندم انجام می شود.شما می توانید با تماس با کارشناسان چاپ جعبه و طراحی جعبه تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.


از عوامل مهم در فروش کالا، ظاهر و نوع بسته بندی (جعبه – BOX) می باشد.هر چقدر ظاهر بسته بندی جعبه شیک و جذاب تر باشد، جذب مخاطب آسان تر است.


عوامل جذب :


بسته بندی مناسب جعبه با ابعاد کالا باشید.


رنگ بندی و هارمونی رنگ در طراحی جعبه رعایت شود.


نام محصول رو جعبه به صورت خوانا درج شود.


در چاپ جعبه حتما اسم برند یا شرکت بر روی جعبه چاپ شود.


با بسته بندی کالا با ظاهری زیبا و جذاب می توانید از سایر تبلیغات نیز پیشی بگیرید.توجه کنید که باید ظاهر جعبه مناسب با نوع کالا و همچنین سلیقه مخاطبان را نیز در نظز بگیربد.شما می توانید با درج اطلاعات بر روی جعبه اعتماد مخاطب خود را جلب کنید، حتی می توان مخاطب را به محصول و خدمات خود وفادار ساخت.


چاپ جعبه های مقوایی

در چاپ جعبه های مقوایی باید از مقواهای کمتر از 500 گرم استفاده شود، همچنین باید از مقواهایی که دارای پوشش مناسب و قابل چاپ می باشد استفاده کرد.جعبه های مقوایی را به جعبه پشت طوسی، جعبه پشت سفید، جعبه پشت کرم و جعبه ایندر برد می شناسند.هزینه چاپ جعبه بر اساس صافی و سفیدی سطح ورق محاسبه می شود.توجه کنید که مقواهای پشت سفید نسبت به مقواهای پشت طوسی گران تر می باشد.برخی نمونه جعبه ها که توسط تولیدکنندگان جعبه در ایران انجام شده است به عنوان الگوهای خوب برای طراحی و چاپ معرفی گردیده است.


چاپ جعبه های لمینت

لمینت از بهم چسباندن دو جنس متفاوت مقوا می باشد. معمولا در چاپ جعبه های لمینت از چسابندن یک یا دو ورق دو، سه و چند لایه استفاده می شود، به این منظور که استحکام جعبه و تحمل وزن و فشار داخلی و خارجی بالا رفته و در اصابت ضربه های کوچک مقاوم باشد.از کالاهایی که بیش از 500 گرم وزن دارد؛ بهتر است از جعبه های لمینت استفاد شود.


چاپ جعبه ایندربرد

در این مطلب توضیحاتی در مورد مقوای ایندربرد و پشت طوسی که از پرکاربردترین مقواها برای چاپ هستند ارائه میدهیم امید است که این راهنمایی برای شما مفید واقع شود ، در صورت هر گونه سوال ، شما عزیزان میتوانید با کارشناسان چاپ مجموعه طرح گندم در تماس باشید.


مقوای ایندربرد دورو میباشد یک روی آن براق و قسمت دیگر مات میباشد ، در واقع چاپ در قسمت براق صورت می گیرد. جنس مقوای ایندربرد از پشت طوسی  بهتر است و طبیعتا قیمت بالاتری را دارد زیرا از کیفیت بهتری برخوردار است.جعبه های ایندربرد معمولا برای بسته بندی اقلام دارویی و غذایی و بهداشتی  ، عطر و ادکلن  و ... به کار می رود.


گرماژ جعبه های ایندربرد 250 گرم الی 700 گرم تولید میشود و منظور از گرماژ نسبت سطح به وزن میباشد به عنوان مثال ایندربرد 700 گرمی سطحی معادل 1 متر مربع را دارا میباشد.


پشت طوسی

مقوای پشت طوسی از مواد بازیافتی تشکیل شده است و به همین دلیل داخل جعبه طوسی است و قسمت خارجی جعبه سفید و براق است ، مقوای پشت طوسی علاوه بر اینکه به تنهایی در ساخت جعبه به کار می رود و به عنوان روکش لمینتی در کارتن ها یا چاپ 4 رنگ مورد استفاده قرار میگیرد. از این چاپ برای لوازم یدکی خودرو ، وسایل الکترونیکی ، جعبه کفش ، پاکت سیگار ، کبریت ، وسایل منزل ، جعبه شیرینی ، دستمال کاغذی و... به کار می رود.


 


چاپ جعبه کرافت

80% مقوا کرافت از مواد سلولزی درختان تشکیل شده است و مقاوت و زیبایی خاصی را به وجود می آورد از موارد استفاده این مقوا میتوان  در کارتن های ساک دستی ، تراکت و بروشور است ، در نظر داشته باشید این مقواها نقاط ضعفی هم دارند از جمله : به مرور زمان رنگ آنها کدر می شود ، دومین مورد شکستگی در این مقوا بعد از تا زدن است ، اما ترفند هایی در چاپ وجود دارد که از این مورد جلوگیری کند.


روشی که برای جلوگیری از این حالت صورت میگیرد E-flut روی کرافت می باشد و چاپ آن ، چاپ سیلک یا فلکسو است 


در روش بعدی طرح با استفاده از چاپ افست روی کرافت زده می شود و بعد از آن ، روی کاغذ سینگل و یا ایفلوت لمینت میشود و محصول حاضر است. معمولا گرماژ جعبه کرافت از 70 گرم الی 350 گرم است که برای فست فودی ها و جعبه پیتزا ، بسیار مناسب است.


برای مشاهده خدمات ما به صفحه چاپ جعبه مراجعه کنید.


آموزش عکاسی از شیشه

رمز و راز‌های عکاسی صنعتی از شیشه و بلور را بیاموزید

عکاسی صنعتی از شیشه و بلور به دلیل درخشندگی و براق بودن جنس آن، مهارت زیادی در نورپردازی و نمایان سازی ظرافت های ساخت آن در عکس می بایست داشت که تنها توسط تیم عکاسی حرفه ای قابل انجام می باشد. نمایش شکست های شیشه بدون بازتاب اضافی نور هنری است که تنها یک عکاس حرفه ای قادر به انجام آن است. در نظر داشته باشید عکاسی صنعتی از بلور با عکاسی صنعتی از شیشه اندکی تفاوت دارد. جنس بلور از شیشه شفاف تر است و انعکاس نور بیشتری نسبت به شیشه دارد. در عکاسی از بلور زاویه بی اندازه تاثیرگذار است و خود بلور زاویه ی منحصر به فرد خود را دارد. یکی از مهمترین تکنیک ها در عکاسی از شیشه و بلور انجام عکسبرداری به صورت بک لایت است، بدین صورت است که انعکاس کمتر می شود و شکل بلور یا شیشه با شکست ها و انحناهایی که دارد به خوبی در تصویر نمایش داده می شود.برای جلوه ی بیشتر عکس از شیشه یا بلور بهتر است، پس زمینه تصویرمان تیره باشد تا درخشندگی و قوس های سوژه مورد نظر به خوبی نشان داده شود و بیننده با یک نگاه از تصویر متوجه شود که طرح شیشه یا بلور دقیقا به چه شکل است.

مطالب مرتبط : عکاسی صنعتی از اشیا براق

عکاسی صنعتی از شیشه و بلور

عکاسی صنعتی از شیشه و بلور یکی از چالش برانگیز ترین حیطه‌های هنر عکاسی است. مطمئناً شما نیز تا به حال حداقل یک بار در زندگی تان سعی کرده اید که از ویترین یک مغازه، از پشت شیشه ماشین، از یک شی در موزه که پشت محفظه شیشه ای قرار دارد، یا از یک آکواریوم عکس بگیرید. اگر این کار را امتحان کرده باشید، حتما برای تان پیش آمده است که با دیدن نتیجه کار کاملا دلسرد شوید.

اما باید بگوییم که عکاسی از شیشه آنقدر‌ها هم کار حضرت فیل نیست! با رعایت چند تکنیک ساده اما کاربردی، می‌توانید این کار را انجام دهید. زمانی که تکنیک‌های عکاسی از شیشه را یاد بگیرید، دنیای جدیدی از هنر عکاسی پیش روی تان گشوده خواهد شد!

 

 

 

  1. با این روش به خوبی شیشه و بلور را تمیز‌ کنید.

اولین و مهم ترین قدم در عکاسی صنعتی از شیشه و بلور، تمیز‌ کردن آن است. شما باید شیشه و یا بلور را قبل از عکاسی، به خوبی از هر آلودگی پاک کنید. چرا که کوچکترین گرد و خاک و یا ذرات غبار روی آن نیز در عکس دیده خواهد شد. حال سوال این است که با چه وسیله ای می‌توان شیشه و بلور را به خوبی پاک کرد؟ دستمال توالت و شیشه پاک کن گزینه‌های بسیار مناسبی برای پاک کردن لکه و اثر انگشت از روی شیشه و بلور هستند. خوشبختانه نیازی نیست راه دوری برویم چرا که این گزینه‌ها به راحتی در هر خانه ای پیدا می‌شوند. برای پاک کردن ذرات غبار و گرد خاک نیز می‌توانید از هوای فشرده شده استفاده کنید.

عکاسی صنعتی از جسمی‌ درون محفظه شیشه ای

 

  1. در فاصله نزدیک قرار بگیرید.

اگر سعی دارید از چیزی که پشت یک شیشه یا پنجره قرار دارد عکس بگیرید، سعی کنید دوربین را به شیشه بچسبانید. این کار باعث می‌شود که لنز دوربین از ثبات بیشتری برخوردار شود. همچنین، باعث می‌شود که سرعت شاتر دوربین پایین تر بیاید و نور بیشتری وارد دوربین شود. اگر نمی‌توانید دوربین را کاملا در نزدیکی شیشه قرار دهید، سعی کنید قسمتی از آن شیش ه یا پنجره را پیدا کنید که کمی‌ سایه روی آن افتاده باشد.

دوربین را به نحوی قرار دهید که زاویه ای 90 درجه با شیشه یا پنجره ایجاد کند. اگر این زاویه به هم بخورد، خواهید دید که شکست نور اتفاق می‌افتد و عکس شما تیره می‌شود. زمانی که دوربین را در نزدیکی پنجره یا شیشه قرار می‌دهید، به زاویه آن کاملا دقت کنید. دوربین باید کاملا عمود بر پنجره قرار گرفته باشد. در این صورت عکس شما بسیار واضح تر خواهد شد.

 

  1. با این روش به سادگی بک لایت ایجاد کنید.

روش‌های گوناگونی را می‌توان برای ایجاد بک لایت به کار برد. اما تمام این روش‌ها ملزم به تجهیزات خاصی نیستند. در واقع شما می‌توانید با تکنیک‌های ساده ای نیز نو پشت یا همان بک لایت را ایجاد کنید.

برای مثال، می‌توانید یک از تکه بزرگ پلاستیک یا حتی یک ورق بزرگ کاغذ سفید استفاده کنید و آن را با دو اسپید لایت، نور پردازی کنید. در این حالت، سوژه عکاسی هم از سمت اسپید لایت‌ها نور دریافت می‌کند، و هم بازتاب نور پس زمینه را دریافت خواهد کرد.

اگر سافت باکس دارید، می‌توانید از آن به عنوان یک پس زمینه سفید استفاده کنید. در واقع این کار در عکاسی تبلیغاتی بسیار رایج است. من از یک دیفیوزر بزرگ استفاده کردم و مشت آن یک اسپید لایت قرار دادم. هرچه اسپید لایت از دیفیوزر دور تر باشد، نور لطیف تری خواهیم داشت. اگر به هنگام عکس برداری متوجه وجود لکه‌های نور در عکس می‌شوید و می‌خواهید که نور یکسان تری در کل تصویر داشته باشید، منبع نور را از دیفیوزر دورتر کنید.

 

بهترین روش‌های عکاسی از شیشه و بلور

 

  1. تکنیک پارچه برای عکاسی از شیشه

به هنگام عکاسی از شیشه، و یا از پشت پنجره یا محفظه‌های شیشه ای، امکان این که شکست نور اتفاق بیفتد زیاد است. یک راه بسیار کاربردی و خوب برای کاهش میزان شکست نور این است که از این روش استفاده کنید:

اگر می‌خواهید از جسمی‌ پشت یک شیشه یا پنجره عکس بگیرید، لنز دوربین را به شیشه بچسبانید. سپس لنز دوربین را با یک پارچه تیره رنگ بپوشانید. این پارچه از ورود نور به فضای کوچک میان لنز و شیشه جلوگیری خواهد کرد. به این صورت شما می‌توانید تمرکز بیشتری روی سوژه عکاسی تان داشته باشید.

 

  1. زمان مناسب برای عکاسی از شیشه را بدانید.

به هنگام عکاسی صنعتی از شیشه و بلور، نورپردازی یکی از مهم ترین عواملی است که می‌تواند عکس شما را تبدیل به یک عکس موفق کند. البته برعکس این موضوع نیز صدق می‌کند. به این معنی که نورپردازی اشتباه، می‌تواند یک عکس عالی را کاملاً خراب کند. نور طبیعی زرد یا زرد متمایل به نارنجی که صبح زود و یا به هنگام سحر می‌بینیم، مناسب ترین نور طبیعی برای عکاسی از شیشه و بلور است. این نور بسیار لطیف و ملایم است و باعث می‌شود که شیشه و بلور به خوبی در عکس دیده بشوند، و در عین حال، درخشش بیش از حد نداشته باشند. اگر امکان استفاده از نور طبیعی را ندارید، سعی کنید از نور مصنوعی ضعیف و ملایم زرد رنگی استفاده کنید.

 پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد نور پردازی ، مقاله آموزش نورپردازی در عکاسی صنعتی را مطالعه فرمایید.

 

  1. از یک پس زمینه خام استفاده کنید.

برای عکاسی صنعتی از شیشه و بلور بهتر است که از یک پس زمینه خام و ساده استفاده کنید. این پس زمینه باید نه بیش از حد روشن باشد و نه بیش از حد تیره. برای مثال، می‌توانید سعی کنید یک دیوار کرمی‌ رنگ یا خاکستری رنگ پیدا کنید. همچنین می‌توانید از یک رومیز‌ی به همین رنگ استفاده نمایید.

  1. تعداد رنگ‌ها را کاهش دهید.

اگر می‌خواهید از یک جسم شیشه ای در یک پس زمینه رنگی استفاده کنید، و یا می‌خواهید که در کنار جسم شیشه ای مورد نظرتان اجسام رنگی دیگری نیز قرار دهید، سعی کنید از حداقل رنگ‌های ممکن استفاده نمایید. به محض این که رنگ‌های دوم و سوم را وارد کادر عکس کنید، متوجه می‌شوید که شکست نور با شدت بیشتری اتفاق می‌ افتد و حالت ناخوشایند تری به خودش می‌گیرد. این موضوع باعث خواهد شد که توجه بیننده عکس شما از سوژه عکاسی پرت شود. بنابراین سعی کنید از تعداد رنگ‌های کمتری در عکس خود استفاده کنید.

 

با این روش‌ها از شیشه و بلور عکاسی کنید


برای مشاهده ادامه مطلب به لینک روبرو مراجعه کنید >>>> عکاسی از شیشه 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد عکاسی صنعتی ، پیشنهاد میکنیم مقاله عکاسی صنعتی حرفه ای را مطالعه نمایید.

استودیو حرفه ای عکاسی از کارخانه

عکاسی صنعتی از کارخانه و خط تولید یکی از تخصصی ترین عکاسی هایی است که نیاز به تیم عکاسی حرفه ای دارد. اولین نکته به هنگام عکاسی از دستگاه ها یا خط تولید یک کارخانه، صحبت با مشاور فنی کارخانه و تعیین کردن اینکه عکاسی از چه قسمتی مجاز و از چه قسمتی غیر مجاز می باشد. علاوه بر مجاز بودن، گاهی از نظر عکاس جلوه ای جذاب به نظر میاید که شاید از نظر مشاور فنی زائد و اضافی باشد و نیازی به نمایش نداشته باشد. دومین نکته ای که در عکاسی صنعتی از کارخانه و خط تولید می بایست در نظر گرفته شود، این است که قبل از شروع عکاسی حتما هماهنگ نمایید تا کارگران مربوطه روغن یا گریس و هر گونه کثیفی را از روی دستگاه ها و ماشین آلات پاک نمایند. برای آگاهی از اینکه زوایای نوری به چه صورت است بهتر است روز قبل از عکاسی به فضای صنعتی بروید و از ماشین آلات بازدید نمایید و نمونه ای عکاسی نمایید تا زاویه ها برایتان آشکار گردد و نورهای مزاحم را کشف نمایید.سومین نکته ای که در عکاسی از کارخانه ها می بایست در نظر گرفت این است که منابع نوری متفاوتی مانند نور گیر های موجود در سوله به هنگام عکسبرداری در روز، درخشش اجسامی با جنس استیل، فلز یا شیشه و موارد از این قبیل موجب می گردند با ایجاد نورهای مزاحم قسمتی از تصویر شما تاریک یا زرد رنگ یا سفید شود و این هنر عکاس است که بتواند با مهارت خود، با حرکت شاتر و پیدا کردن زاویه ای مناسب و ایجاد نورپردازی ویژه و تنظیم شدت کنتراست نور محیط کیفیتی خارق  العاده از سوژه مورد نظرتان را به تصویر بکشد.چهارمین نکته عکاسی صنعتی از کارخانه و خطوط تولید در نظر داشتن این موضوع است که به هنگام عکسبرداری از دستگاه ها یا ماشین آلات خط تولید کارخانه، تمامی افرادی که داخل عکس حضور دارند، الزاما باید لوازم حفاظت فردی مناسب را بر تن داشته باشند. این لزوم به ویژه برای کارگران مشغول به کار می باشند، بسیار ضروری است.

ممکن است که این سوال در ذهن شما ایجاد گردد که چرا شرکت و کارخانه ­ها عکاس صنعتی استخدام می­کنند. همه آن­ها می­خواهند که با تبلیغ و معرفی محصولات و خدمات خود یک وب سایت عالی تهیه کنند. در گذشته افراد برای این کار بیش­تر بروشور و پوسترهای مختلف چاپ می­کردند، هرچند اکنون نیز رواج دارد، اما به مرور کمتر شده و همه افراد به صفحات مجازی و اینترنت و وب سایت­ها روی آورده­اند. درواقع استفاده از روش آنلاین نقش مهمی در همه عرصه­ ها و رونق کسب و کار در جامعه دارد. عکاسان صنعتی کسانی هستند که وظیفه دارند با استفاده از عکس گرفتن از محصولات، ماشین آلات و یا تجهیزاتی که می­توانند به موفقیت کسب و کار کمک کنند، به وب سایت یک شرکت روح بخشند. بیش­تر عکس­های گرفته شده توسط عکاسان صنعتی مربوط به زیر و بم ­های بخش­های تولیدی و صنعتی است. در اکثر این موارد، افراد عکاسان تجهیزات و ماشین آلات هستند. هر چند مواردی وجود دارد که در عکاسی صنعتی از کارخانه کارگران یا پرسنل شرکت در تصویر گنجانده شده­اند.

برای اطلاعات بیشتر درمورد عکاسی صنعتی از ابزارآلات پیشنهاد میکنیم مقاله عکاسی صنعتی از ابزارآلات سنگین و سبک را مطالعه نمایید.

 

اصول و قوانین عکاسی صنعتی حرفه ­ای از کارخانه

اگر کارخانه شما در صنعتی مانند تولید، فناوری، انرژی یا ساخت و ساز فعالیت می­کند، داشتن عکس­ هایی با کیفیت که توجه مخاطبان شما را به خود جلب کرده و اثری ماندگار از خود به جای بگذارد، بسیار مهم است. اگر از تصاویر با وضوح پایین استفاده کنید یا خیلی به عکس­های بورسی که مخصوص شما ایجاد نشده است اعتماد کنید، کمپین­های بازاریابی شما مسطح می­شوند و آماتوری به نظر می­رسند. در این مقاله قصد داریم 4 نوع عکس حرفه ­ای را بررسی کنیم که کیفیت وثیقه بازاریابی شما را بهبود می­بخشد. ما شما را به استخدام یک عکاس حرفه ­ای که دارای تجربه کار با مشتریان صنعتی است، تشویق می­کنیم

.

عکاسی صنعتی از کارخانه

 

عکس­های با کیفیت محصول یکی از مهم­ترین دارایی ­هایی است که تجارت شما می­تواند در آن سرمایه گذاری کند. چه اجزای کوچک تولید کنید و چه سیستم­های پیچیده بزرگ، عکس ­هایی به نظر می­رسد که به اندازه محصول نهایی شما خوب باشند. مشتریان بالقوه از طریق فروشگاه­ های مختلف از جمله آنلاین، چاپی، نمایشگاه ­های تجاری و بروشور ها و کاتالوگ ­ها در رابطه با شرکت شما تحقیق می­کنند. آن­ها بدون توجه به تولید محصولی که تولید می­کنید، به سمت شرکت ­هایی که محصولاتشان خوب به نظر می­رسند جذب می­شوند. بنابراین عکاسی صنعتی از کارخانه اهمیت بالایی دارد.

مطالب مرتبط : عکاسی صنعتی از خط تولید

 

عکس از محصولات کارخانه

بسیاری از عکاسان حرفه ­ای برای عکاسی از محصولات یک کارخانه صحنه و نورپردازی خود را در استودیو ترتیب می­دهند تا شفافیت و بازتاب مواد پلاستیکی را به دقت نشان دهند. آن­ها همچنین هر قسمت را در چندین موقعیت مختلف عکس­برداری می­کنند تا بتوان از آن­ها به صورت جداگانه یا در ترکیبات استفاده کرد. عکس­های با زاویه 45 درجه به آن­ها آزادی می­دهند تا هماهنگی­های مختلف را متناسب با نیازهای بازاریابی و تبلیغاتی خود انجام دهند. همچنین با عکاسی به رنگ سفید، عکاسان توانستند قطعات را برش دهند و از آن­ها در زمینه­ های مختلف استفاده کنند.

عکس از محصولات کارخانه

پرتره های تجاری

اگر می­خواهید تجارت شما صیقلی به نظر برسد، پرتره ­های کاری شما باید درجه یک باشند. تصاویر کارمندان باید حرفه­ای و مطابق با تصویر برند شما باشد. اگر کارمندان شما در یک کنفرانس سخنرانی کنند، مقاله سفید بنویسند، یک بیوگرافی در وب سایت شما داشته باشند، می­توان از پرتره­ های تجاری برای تصاویر نمایه استفاده کرد. پرتره ­های تجاری با کیفیت برای برجسته کردن نگرش و مهارت ­های شرکت شما مهم هستند. تصاویر ارسال شده در محل کار شما برای مشتریان جالب است و به آن­ها تصویر بهتری از کار شما می­دهد.

برای مشاهده ادامه این مطلب به مقاله  عکاسی صنعتی از کارخانه مراجعه کنید.

آموزش عکاسی صنعتی با موبایل

به نظر شما بهترین دوربین عکاسی چیست ؟ دوربینی که بزرگ است یا دوربینی که لنز بزرگی دارد؟ شاید اصلا بهترین دوربین را میتوان به دوربینی با ظاهر حرفه ای تر نسبت به دوربین های دیگر و یا قیمت بالاتر نام برد ، هر نظری که شما دارید کاملا برای ما محترم است ، اما این نکته مهم را از ما به یاد داشته باشید که بهترین دوربین در زمینه عکاسی صنعتی ، تبلیغاتی و ... بزرگترین دوربین و با کیفیت ترین نیست. بلکه دوربینی است که همیشه در دسترس شما باشد و با آن بیشترین عکس را بگیرید.صحبت در مورد قراردادن دوربین های دیجیتال بر روی گوشی های همراه خارج از حوصله این مطلب است ولی از آن ایده هایی بود این موضوع که دنیای عکاسی را کاملا متحول کرد امروز میخواهیم فقط در مورد عکاسی صنعتی با موبایل صحبت کنیم.

هرچند که عکاسی با دوربین های DSLR دار در ظاهر خیلی وحشتناک است و برای افراد ناآشنا اینها اشیای غریبی هستند ولی اگر راه و رسمش را بدانیم عکاسی صنعتی با گوشی همراه بسیار آسان است ، با این وجود برای عکاسی با گوشی همراه نکاتی را باید رعایت کنید.

نکات عکاسی صنعتی با گوشی همراه

 

1- آسوده خاطر عکاسی کنید

گوشی همراه را باید به منزله یک گوشی point to shoot در نظر بگیریم ، منظور این است که اکثر تنظیمات همچون نور دهی ، وایت بالانس  و ... بر عهده خود گوشی به صورت اتوماتیک است و شما یک عکاسی کاملا اتوماتیک را انجام می دهید ، البته گوشی هایی مدهای دستی هم که قابل تنظیم باشند را دارند.بیشتر مردم ترجیح می دهند از حالت اتوماتیک گوشی همراه خود استفاده کنند و واقعا نیازی هم به استفاده از این مدها نیست به گوشی خودتون اعتماد کنید و شروع به عکاسی کنید و خیلی نگران تنظیم نوردهی نباشید.

2. سوژه ای که دارید را لمس کنید

اکثر دوربین های گوشی امروزی مجهز به لمس سوژه در تصویر و حتی فیلم هستند و به گوشی فرمان می دهند که واضح سازی تصویر روی کدام سوژه انجام شود، یا اصطلاحا این موضوع به این معنی است که روی کدوم سوژه فوکوس کند. بعلاوه این موضوع شما قسمتی از نور سنجی را هم می توانید بر روی سوژه مشخص کنید و میتوانید تعیین کنید که نه خیلی پر نور و نه خیلی کم نور ضبط شود ، به عبارت دیگر شما مهمترین قسمت عکس را با لمس بر روی آن مشخص می کنید و نور دهی آن را هم به دست گوشی میسپارید به همین راحتی.

 

3. در شرایط نوری خوب عکاسی کنید

گوشی های همراه قلب کوچکی دارند که تحمل شرایط کم نوری را ندارند.در مورد سنسور تصویر مهمترین جزء دوربین های دیجیتال صحبت میکنیم. سنسور تصویر قطعه ای است که در پشت لنز قرار می گیرد و مسئولیتش دریافت فوتون های نوری و تبدیل آنها به شارژ الکتریکی و برای پردازش تصویر و ثبت تصویر است. سنسورها هر چقدر بزرگتر باشند نور بیشتری دریافت میکنند و برای عکاسی در شرایط نوری ضعیف مناسب تر هستند. سنسور قرار گرفته در دل گوشی ها حتما از توع full frame نیست  و عمدتا سنسورهایی حتی کوچکتر از سنسورهای compact رایج در بازار دارند.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به صفحه عکاسی صنعتی با موبایل مراجعه کنید.

آموزش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی با کمترین هزینه

مصرف کنندگان تمام وقت به دنبال کلید های میانبر صرفه جویی در وقت هستند و طبیعتاً توجه آنها به سریع ترین راه برای جمع آوری اطلاعات افزایش می یابد: تصاویر.

تصاویر محصول نه تنها به کیفیت محصول شما گواهی می دهند ، بلکه به عنوان پنجره ای به فروشگاه تجارت الکترونیک شما نیز خدمت می کنند و 2 مورد بسیار مهم ایجاد می کنند:

شفافیت
اعتماد


هنگامی که مصرف کنندگان صفحه محصول را مشاهده می کنند ، آنها به دنبال اثبات کیفیت و ارزش هستند.

تصاویر اولین تصور را شکل می دهند و نکته ای را در مورد اینکه آیا آنها به مرور خود ادامه می دهند و در نهایت خرید می کنند را شکل می دهند.

ما همچنین به چگونگی بهینه سازی فرآیند ایجاد عکس خواهیم پرداخت تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود.

به خاطر داشته باشید که برای ایجاد عکس های حرفه ای ، نیازی به بودجه زیادی ندارید.اما این صحبت که هر چقدر خرج کنید همان قدر نتیجه می گیرید هنوز پابرجاست.

در واقع ، ما به شما نشان خواهیم داد که چطور می توانید با هزینه کمی این کار را انجام دهید و کار خود را راه بیاندازید.

عکاسی تبلیغاتی از محصولات چیست؟


عکاسی محصولات از تکنیک های خاصی استفاده می کند تا محصولات را به روشی جذاب نشان دهد و خریداران بالقوه را برای خرید محصولات خاص جلب کند.

عکاسی محصولات بخشی اساسی در تبلیغات آنلاین و آفلاین برای کاتالوگ های موفق ، بروشورها ، تبلیغات مجله ، بیلبوردها ، تبلیغات آنلاین و وب سایت های شرکت است ، به ویژه هنگام فروش مستقیم محصولات به مصرف کننده.

 

آموزش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی با کمترین هزینه
حال ، بهتر است نگاهی بیندازیم به این موضوع که چرا تصاویر اینقدر مهم هستند.

چرا عکاسی روز به روز در حال رشد است؟


90٪ از اطلاعات منتقل شده به مغز ما بصری است.
مهم نیست که چقدر پیشرفته باشد ، بازدید کنندگان وب سایت ابتدا درگیر عناصر بصری هستند ، نه نسخه کتبی.

عکس ها بخش مهمی از فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده است و در نهایت نرخ تبدیل و نگهداری را تعیین می کند.

کیفیت عکس محصول منعکس کننده تصویر نام تجاری شما است و اولین تصور بی کیفیت یا اشتباه ، بدنامی را ایجاد می کند.

مهمترین استفاده از اولین تصور آنها ، ارائه تصاویر حرفه ای و صیقلی است که باعث تعامل بیشتر می شوند.

1. تصاویر با کیفیت باعث افزایش فروش می شود.

93٪ از مصرف کنندگان تصاویر را در تصمیم گیری برای خرید ضروری می دانند.

تصاویر شما بیانگر ارزش و کیفیت درک شده محصول شما هستند. آنها مستقیماً با مخاطب مورد نظر شما صحبت می کنند و باعث می شود صفحه و محتوای محصول شما قابل ارتباط تر شود.

آنها تصاویر شگفت انگیزی از محصولات ساده و روزمره ارائه می دهند و اغلب آنها را با تکنیک ها جذاب می کنند.

به تصاویر محصول زیر نگاهی بیندازید. به نظر می رسد چقدر مرتب و قابل اعتماد هستند؟

آموزش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی با کمترین هزینه

باز هم ، برای ایجاد عکس های محصول حرفه ای نیاز به بودجه زیادی ندارید. در این راهنما ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید با کمترین هزینه این کار را انجام دهید.

2. تصاویر یک عنصر اصلی برند هستند.


برندسازی باید در هر تصمیمی که شرکت شما می گیرد از جمله موارد اساسی باشد:

پست های رسانه های اجتماعی شما
به روزرسانی وب سایت
تمام تلاشهای بازاریابی شما
و تصاویر در راس برند شما هستند. آنها اولین نفری هستند که توجه را به خود جلب می کنند ، اعتماد به نفس را جلب می کنند و مشتریان را دعوت می کنند تا نگاهی بیشتر داشته باشند.

همه چیز در یک تصویر - کیفیت ، موضوع ، موضوع رنگ و هارمونی - باید با صدای یکنواختی صحبت شود که با مخاطب هدف شما طنین انداز باشد.

هدف شما ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان است و عکسها یکی از مهمترین ابزارها برای دستیابی به آن هستند.

 

آموزش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی با کمترین هزینه
مورد دوم عکس های زمینه دار  است که نشان می دهد محصول شما در محیط مورد نظر یا در کنار محصولات مکمل مورد استفاده قرار می گیرد. در اینجا همان محصول در زمینه است.


آموزش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی با کمترین هزینه



از یک پس زمینه سفید یا پشت پرده روشن استفاده کنید ، زیرا در هنگام روتوش گرفتن تصاویر ، حذف آن آسان است.

روش های زیادی وجود دارد که می توانید پس زمینه را با بودجه کمی آماده کنید.

یک میز برای شات: می توانید با صندلی که در خانه یا محل کار خود دارید این کار را ایجاد کنید.
یک پارچه روشن

صندلی عکس برداری

 

آموزش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی با کمترین هزینه

 

اگر جواهرات را عکس برداری می کنید ، همیشه بهترین استفاده  یک مجسمه نیم تنه است. افراد با بودجه می توانند مانند تصویر زیر یکی از تکه های مقوا را روی آن ترتیب دهند. 

آموزش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی با کمترین هزینه
آموزش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی با کمترین هزینه

وقتی بودجه دارید ، باید از نور طبیعی استفاده کنید. ویرایش در آن بسیار ساده تر است ،چرا که برای محصولات کوچک در داخل استدیو ، می تواند زمان و دردسر زیادی را برای شما ایجاد کند.

با قرار دادن صندلی در نزدیکی یک پنجره بزرگ ، نور زیادی  را تولید و فضا را ایده آل  کنید.

اگر نور خیلی زیاد است ، می توانید با قرار دادن پارچه یا کاغذ سفید روی پنجره ، آن را پخش کنید (به تصویر بالا مراجعه کنید).

اگر سایه ها خیلی زیاد هستند ، از تخته سفید یا مقوا در هر دو طرف شی استفاده کنید و به بازتاب مقداری نور و نرم شدن آن کمک کنید. همیشه بهترین عکس گرفتن در  روز است زیرا به شما نور بیشتری می دهد تا با آن بازی کنید.

بهتر است به اندازه کافی از نور خورشید استفاده کنید .

ایجاد روشنایی خوب در طی مراحل ویرایش بسیار سخت است.

اما این موضوع هم  به خاطر داشته باشید که هرگز در زیر نور مستقیم خورشید شات نکنید. درست مانند نور پس زمینه قوی ، نور مستقیم می تواند سایه های زیادی ایجاد کند.

اگر مجبورید از نورپردازی مصنوعی استفاده کنید ، حداقل به دو تنظیم softbox نیاز دارید تا سایه ها به درستی دریافت شود.

به طور معمول می توانید دو گیره چراغ دار با لامپ های قوی با قیمت کم خریداری کنید. اگر بودجه شما کمی بیشتر است ، می توانید از دو softbox استفاده کنید.

یکی از چراغ ها بسته به نتایج دلخواه شما باید به عنوان چراغ کلید شما و دیگری به عنوان چراغ پس زمینه شما باشد.

در نظر بگیرید که مقداری کاغذ سفید یا پارچه را روی آن قرار دهید تا مقداری از نور پخش شود و به دستیابی به سایه های نرم تر کمک کند.

چراغ اصلی شما باید در قسمت جلویی - اغلب کمی به سمت  محصول قرار گیرد ، در حالی که نور پس زمینه شما در طرف مقابل ، پشت یا بالاتر قرار دارد.

تا زمانی که سایه های نرم و یکنواخت توزیع نشود ، زاویه ها و فاصله چراغ ها را دستکاری کنید.

همچنین می توانید برای پخش کردن مقداری از نور از مقوا استفاده کنید و بیشتر سایه ها را ایجاد کنید.

این همان کاری است که softbox برای انجام آن طراحی شده اند. آنها انواع مختلفی از توزیع کننده نور هستند و نور را به طور مساوی در اطراف محصول توزیع می کنند.

با توجه به این نکته ، چراغ های استودیویی کنترل بیشتری بر کل فرآیند به شما می دهند ، به خصوص اگر در طی چند ساعت چندین محصول را شات کنید.

پس از تنظیم مناسب ، می توانید نتایج مداوم ، حرفه ای بگیرید و آنها را برای تمام شاخه های خود بازآفرینی کنید.

 برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه عکاسی مراجعه کنید.