رمز و رازهای گل فروشی ها را بدانید !

لئوناردو داوینچی 4 سال طول کشید تا مونالیزا را نقاشی کند ، با این وجود گل فروشی ها بدون زحمت در عرض چند دقیقه شاهکارهای گل های طبیعت بی جان را خلق می کنند. طراحان گل ، هنرمندان شگفت انگیزی هستند که مشتری های خود را با کارهای هنری واقعی خیره می کنند ، بنابراین چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟


خوب ، همانطور که گل فروشی ها با استعداد هستند ، در ساخت راه های هوشمندانه ای برای تسهیل کارهای روزانه گل آرایی / گل سازی ، هوشمندانه عمل می کنند. راز آنها چیست؟ در این مقاله 6 نکته مخفی گل فروشی را برای کمک به شما در حرفه گل فروشی معرفی خواهیم کرد. اگر فقط وبلاگ ها به زمان لئوناردو داوینچی برمی گشتند!


پودر آلوم # 1: باید داشته باشید

 ساقه گل ادریسی را برش دهید و به پودر زاج آغشته کنید ، این باعث می شود که ادریسی ها پر ، خوش بو و زیبا باشند.



استفاده از براق کننده برگ leaf shine

leafshine


در واقع leaf shine  برگ  های براق  و گیاهان تازه بریده شده شما را صیقل می دهد ، لکه های آب را از بین می برد و از گرد و غبار جلوگیری می کند. بنابراین با درخشش برگ چه کار دیگری می توانید انجام دهید؟


 


دستان خود را تمیز کنید ، بله درست است  leaf shine  باعث از بین رفتن همه لکه ها می شود.


Dusty Miller   شگفت آور است

Dusty Miller را برای مدت زمان 5 ثانیه در آب جوش قرار داده و دوباره در آب خنک قرار دهید ، این کار باعث می شود آسیاب گرد و خاک  ایجاد شود.


برای اطلاعات بیشتر  شما میتوانید انواع مقالات آموزشی را در صفحه مقالات گل فروشی گندم vip  مشاهده نمایید به صفحه گل فروشی در تهران مراجعه کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.