استودیو حرفه ای عکاسی از کارخانه

عکاسی صنعتی از کارخانه و خط تولید یکی از تخصصی ترین عکاسی هایی است که نیاز به تیم عکاسی حرفه ای دارد. اولین نکته به هنگام عکاسی از دستگاه ها یا خط تولید یک کارخانه، صحبت با مشاور فنی کارخانه و تعیین کردن اینکه عکاسی از چه قسمتی مجاز و از چه قسمتی غیر مجاز می باشد. علاوه بر مجاز بودن، گاهی از نظر عکاس جلوه ای جذاب به نظر میاید که شاید از نظر مشاور فنی زائد و اضافی باشد و نیازی به نمایش نداشته باشد. دومین نکته ای که در عکاسی صنعتی از کارخانه و خط تولید می بایست در نظر گرفته شود، این است که قبل از شروع عکاسی حتما هماهنگ نمایید تا کارگران مربوطه روغن یا گریس و هر گونه کثیفی را از روی دستگاه ها و ماشین آلات پاک نمایند. برای آگاهی از اینکه زوایای نوری به چه صورت است بهتر است روز قبل از عکاسی به فضای صنعتی بروید و از ماشین آلات بازدید نمایید و نمونه ای عکاسی نمایید تا زاویه ها برایتان آشکار گردد و نورهای مزاحم را کشف نمایید.سومین نکته ای که در عکاسی از کارخانه ها می بایست در نظر گرفت این است که منابع نوری متفاوتی مانند نور گیر های موجود در سوله به هنگام عکسبرداری در روز، درخشش اجسامی با جنس استیل، فلز یا شیشه و موارد از این قبیل موجب می گردند با ایجاد نورهای مزاحم قسمتی از تصویر شما تاریک یا زرد رنگ یا سفید شود و این هنر عکاس است که بتواند با مهارت خود، با حرکت شاتر و پیدا کردن زاویه ای مناسب و ایجاد نورپردازی ویژه و تنظیم شدت کنتراست نور محیط کیفیتی خارق  العاده از سوژه مورد نظرتان را به تصویر بکشد.چهارمین نکته عکاسی صنعتی از کارخانه و خطوط تولید در نظر داشتن این موضوع است که به هنگام عکسبرداری از دستگاه ها یا ماشین آلات خط تولید کارخانه، تمامی افرادی که داخل عکس حضور دارند، الزاما باید لوازم حفاظت فردی مناسب را بر تن داشته باشند. این لزوم به ویژه برای کارگران مشغول به کار می باشند، بسیار ضروری است.

ممکن است که این سوال در ذهن شما ایجاد گردد که چرا شرکت و کارخانه ­ها عکاس صنعتی استخدام می­کنند. همه آن­ها می­خواهند که با تبلیغ و معرفی محصولات و خدمات خود یک وب سایت عالی تهیه کنند. در گذشته افراد برای این کار بیش­تر بروشور و پوسترهای مختلف چاپ می­کردند، هرچند اکنون نیز رواج دارد، اما به مرور کمتر شده و همه افراد به صفحات مجازی و اینترنت و وب سایت­ها روی آورده­اند. درواقع استفاده از روش آنلاین نقش مهمی در همه عرصه­ ها و رونق کسب و کار در جامعه دارد. عکاسان صنعتی کسانی هستند که وظیفه دارند با استفاده از عکس گرفتن از محصولات، ماشین آلات و یا تجهیزاتی که می­توانند به موفقیت کسب و کار کمک کنند، به وب سایت یک شرکت روح بخشند. بیش­تر عکس­های گرفته شده توسط عکاسان صنعتی مربوط به زیر و بم ­های بخش­های تولیدی و صنعتی است. در اکثر این موارد، افراد عکاسان تجهیزات و ماشین آلات هستند. هر چند مواردی وجود دارد که در عکاسی صنعتی از کارخانه کارگران یا پرسنل شرکت در تصویر گنجانده شده­اند.

برای اطلاعات بیشتر درمورد عکاسی صنعتی از ابزارآلات پیشنهاد میکنیم مقاله عکاسی صنعتی از ابزارآلات سنگین و سبک را مطالعه نمایید.

 

اصول و قوانین عکاسی صنعتی حرفه ­ای از کارخانه

اگر کارخانه شما در صنعتی مانند تولید، فناوری، انرژی یا ساخت و ساز فعالیت می­کند، داشتن عکس­ هایی با کیفیت که توجه مخاطبان شما را به خود جلب کرده و اثری ماندگار از خود به جای بگذارد، بسیار مهم است. اگر از تصاویر با وضوح پایین استفاده کنید یا خیلی به عکس­های بورسی که مخصوص شما ایجاد نشده است اعتماد کنید، کمپین­های بازاریابی شما مسطح می­شوند و آماتوری به نظر می­رسند. در این مقاله قصد داریم 4 نوع عکس حرفه ­ای را بررسی کنیم که کیفیت وثیقه بازاریابی شما را بهبود می­بخشد. ما شما را به استخدام یک عکاس حرفه ­ای که دارای تجربه کار با مشتریان صنعتی است، تشویق می­کنیم

.

عکاسی صنعتی از کارخانه

 

عکس­های با کیفیت محصول یکی از مهم­ترین دارایی ­هایی است که تجارت شما می­تواند در آن سرمایه گذاری کند. چه اجزای کوچک تولید کنید و چه سیستم­های پیچیده بزرگ، عکس ­هایی به نظر می­رسد که به اندازه محصول نهایی شما خوب باشند. مشتریان بالقوه از طریق فروشگاه­ های مختلف از جمله آنلاین، چاپی، نمایشگاه ­های تجاری و بروشور ها و کاتالوگ ­ها در رابطه با شرکت شما تحقیق می­کنند. آن­ها بدون توجه به تولید محصولی که تولید می­کنید، به سمت شرکت ­هایی که محصولاتشان خوب به نظر می­رسند جذب می­شوند. بنابراین عکاسی صنعتی از کارخانه اهمیت بالایی دارد.

مطالب مرتبط : عکاسی صنعتی از خط تولید

 

عکس از محصولات کارخانه

بسیاری از عکاسان حرفه ­ای برای عکاسی از محصولات یک کارخانه صحنه و نورپردازی خود را در استودیو ترتیب می­دهند تا شفافیت و بازتاب مواد پلاستیکی را به دقت نشان دهند. آن­ها همچنین هر قسمت را در چندین موقعیت مختلف عکس­برداری می­کنند تا بتوان از آن­ها به صورت جداگانه یا در ترکیبات استفاده کرد. عکس­های با زاویه 45 درجه به آن­ها آزادی می­دهند تا هماهنگی­های مختلف را متناسب با نیازهای بازاریابی و تبلیغاتی خود انجام دهند. همچنین با عکاسی به رنگ سفید، عکاسان توانستند قطعات را برش دهند و از آن­ها در زمینه­ های مختلف استفاده کنند.

عکس از محصولات کارخانه

پرتره های تجاری

اگر می­خواهید تجارت شما صیقلی به نظر برسد، پرتره ­های کاری شما باید درجه یک باشند. تصاویر کارمندان باید حرفه­ای و مطابق با تصویر برند شما باشد. اگر کارمندان شما در یک کنفرانس سخنرانی کنند، مقاله سفید بنویسند، یک بیوگرافی در وب سایت شما داشته باشند، می­توان از پرتره­ های تجاری برای تصاویر نمایه استفاده کرد. پرتره ­های تجاری با کیفیت برای برجسته کردن نگرش و مهارت ­های شرکت شما مهم هستند. تصاویر ارسال شده در محل کار شما برای مشتریان جالب است و به آن­ها تصویر بهتری از کار شما می­دهد.

برای مشاهده ادامه این مطلب به مقاله  عکاسی صنعتی از کارخانه مراجعه کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.