چرا کاتالوگ ها برای ماندن در اینجا هستند

چندین ماه پیش ، آتلانتیک داستانی در مورد موفقیت Restoration Hardware’s Source Books - کاتالوگ های عجیب و غریب که هم به عنوان ابزار فروش و هم کتاب هایی که بر روی میزه قهوه هستند، منتشر کرد. مما قصد داریم برخی از نکات کلیدی در این پست وبلاگ را خلاصه کنیم.



در سال 2001 ، این شرکت در آستانه ورشکستگی قرار داشت ، اما مدیران تصمیم گرفتند استراتژی فروش این مارک را تغییر دهند -تولید فراوانی از کاتالوگ ها را برای  مشتریان ثروتمند با نمایشگاه های مجلل  را انجام دادند.


از آن زمان ، فروش Restoration Hardware به طرز چشمگیری افزایش یافته است و در دسامبر 2019 ، قیمت سهام آن به بالاترین حد خود رسید.


او در یک مقاله می گوید: "این بسیار مهم است" "اگر بدانید که به دنبال چه چیزی هستید ، اینترنت عالی است ،به جای اینکه روزانه توسط تبلیغات کالایی که قبلاً سفارش داده اید (یا در نظر گرفته یا رد کرده اید) به صورت آنلاین دنبال شوید ، می توانید در اوقات فراغت خود از کاتالوگ ها استفاده کرده و پس از اتمام کار کاملاً از آن جدا شوید. "


او همچنین ادعا می کند که تحقیقات نشان می دهد که "کاتالوگ ها معمولا مصرف کنندگان را نسبت ایمیل های تبلیغاتی بیشتر تحریک میکند.


برخلاف ایمیل ، که کاربران می توانند از باز کردن آن خودداری کنند ، کاتالوگ ها حداقل یک نقطه لمس را می طلبند.


دیویسون اظهار داشت ، "شما نمی توانید من را مجبور کنید ایمیل خود را باز کنم ، شما نمی توانید من را مجبور کنید وب سایت خود را باز کنم ، شما نمی توانید من را مجبور کنید که به فروشگاه خرده فروشی شما بروم ، اما می توانید یک قطعه کاتالوگ را برای من ارسال کنید دیویسون می گوید. "این تهاجمی تر است  و استقبال می شود."


Matt Krepsik ، رئیس جهانی تجزیه و تحلیل بازوی اثربخشی بازاریابی Nielsen توضیح می دهد که "شما می توانید در مورد یک کاتالوگ به عنوان یک فشارفکر کنید. در اینترنت ، من فقط باید امیدوارم که مت وب سایت من را کشف کند. وقتی کاتالوگ را برای مت می فرستم ، به صورت یک به یک با او تماس می گیرم. "


بازاریابی تحت فشار بر روی انتقال مستقیم محصول به مشتری است. این نوع استراتژی بازاریابی با هدف به حداقل رساندن زمان بین مشتری در کشف یک محصول و خرید آن است.


استراتژی های کلاسیک بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی با قیمت اولیه ، خرید یک کوپن رایگان و کاتالوگ های پست الکترونیکی مستقیم نمونه هایی از بازاریابی تحت فشار هستند. این استراتژی بازاریابی شبکه گسترده ای را به امید جلب هرچه بیشتر مشتریان بالقوه ایجاد می کند.


بر خلاف خدمات بازاریابی از طریق ایمیل که به خرده فروشان نیاز به کسب رضایت از گیرندگان دارند ، ارسال کنندگان کاتالوگ می توانند با ارسال کاتالوگ به هرکس که انتخاب کنند ، "جستجو" کنند.


انفجار بیشتر برای جفت شما

با افزایش تجارت الکترونیکی و ایجاد هیجان در آن ، بر اساس اعلام انجمن تبلیغات ملی ، تعداد کاتالوگهای پست شده در ایالات متحده بین 2007 و 2017  به 9.4 میلیارد رسیده است.


اما در چند سال گذشته ، با بازگشت مارک های آنلاین ، ارسال کاتالوگ به صورت دیجیتال برای کاهش هزینه ها نیز افزایش یافته است ، زیرا شرکت های بیشتری به دنبال مشتریان جدید در اینترنت هستند .


به گفته کالین ناگی ، رئیس استراتژی آژانس خلاق FF نیویورک ، "ارتباطات دیجیتال شروع به تحت فشار قرار دادن مردم می کند و یک آگهی چاپی با طراحی خوب می تواند یک نقطه تماس غیر منتظره  به صورت دیجیتال برای مردم نیز باشد."


طبق گفته Krepsik ، کاتالوگ ها همچنین در برانگیختن خریدهای بزرگ (تا دو برابر گرانتر از خریدهای غیر کاتالوگ) و جلب مشتری پس از خریدهای اول ، موثرتر هستند.


نیل اوکیف ، معاون ارشد بازاریابی و محتوا در انجمن داده و بازاریابی می گوید: "محصولات شما در سایت های شما باعث دیده شدن  شما میشودو کاتالوگ به شما اجازه می دهد برجسته شود. بنابراین نرخ پاسخ نسبت به یک ایمیل کاملا متفاوت است .

کاتالوگ ها با داستان ها و تصاویر جذاب وسیله ای خوشایند برای ارائه مستقیم محصولات به مصرف کنندگان هستند. آنها بازده بالاتری از سرمایه را ارائه می دهند و برای صنف کاری هر مجموعه  بسیار کارآمد هستند.


قضیه روشن است. کاتالوگ اینجا است تا بماند.


اگر به فکر راه اندازی کاتالوگ برای تکمیل تلاش های بازاریابی آنلاین خود هستید ،تا ببینید چگونه کاتالوگ ها می توانند تبلیغات شما را به سطح بالاتری ببرند.

به صفحه کاتالوگ تبلیغاتی ما مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.