چرا کاتالوگ ها برای ماندن در اینجا هستند

چندین ماه پیش ، آتلانتیک داستانی در مورد موفقیت Restoration Hardware’s Source Books - کاتالوگ های عجیب و غریب که هم به عنوان ابزار فروش و هم کتاب هایی که بر روی میزه قهوه هستند، منتشر کرد. مما قصد داریم برخی از نکات کلیدی در این پست وبلاگ را خلاصه کنیم.



در سال 2001 ، این شرکت در آستانه ورشکستگی قرار داشت ، اما مدیران تصمیم گرفتند استراتژی فروش این مارک را تغییر دهند -تولید فراوانی از کاتالوگ ها را برای  مشتریان ثروتمند با نمایشگاه های مجلل  را انجام دادند.


از آن زمان ، فروش Restoration Hardware به طرز چشمگیری افزایش یافته است و در دسامبر 2019 ، قیمت سهام آن به بالاترین حد خود رسید.


او در یک مقاله می گوید: "این بسیار مهم است" "اگر بدانید که به دنبال چه چیزی هستید ، اینترنت عالی است ،به جای اینکه روزانه توسط تبلیغات کالایی که قبلاً سفارش داده اید (یا در نظر گرفته یا رد کرده اید) به صورت آنلاین دنبال شوید ، می توانید در اوقات فراغت خود از کاتالوگ ها استفاده کرده و پس از اتمام کار کاملاً از آن جدا شوید. "


او همچنین ادعا می کند که تحقیقات نشان می دهد که "کاتالوگ ها معمولا مصرف کنندگان را نسبت ایمیل های تبلیغاتی بیشتر تحریک میکند.


برخلاف ایمیل ، که کاربران می توانند از باز کردن آن خودداری کنند ، کاتالوگ ها حداقل یک نقطه لمس را می طلبند.


دیویسون اظهار داشت ، "شما نمی توانید من را مجبور کنید ایمیل خود را باز کنم ، شما نمی توانید من را مجبور کنید وب سایت خود را باز کنم ، شما نمی توانید من را مجبور کنید که به فروشگاه خرده فروشی شما بروم ، اما می توانید یک قطعه کاتالوگ را برای من ارسال کنید دیویسون می گوید. "این تهاجمی تر است  و استقبال می شود."


Matt Krepsik ، رئیس جهانی تجزیه و تحلیل بازوی اثربخشی بازاریابی Nielsen توضیح می دهد که "شما می توانید در مورد یک کاتالوگ به عنوان یک فشارفکر کنید. در اینترنت ، من فقط باید امیدوارم که مت وب سایت من را کشف کند. وقتی کاتالوگ را برای مت می فرستم ، به صورت یک به یک با او تماس می گیرم. "


بازاریابی تحت فشار بر روی انتقال مستقیم محصول به مشتری است. این نوع استراتژی بازاریابی با هدف به حداقل رساندن زمان بین مشتری در کشف یک محصول و خرید آن است.


استراتژی های کلاسیک بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی با قیمت اولیه ، خرید یک کوپن رایگان و کاتالوگ های پست الکترونیکی مستقیم نمونه هایی از بازاریابی تحت فشار هستند. این استراتژی بازاریابی شبکه گسترده ای را به امید جلب هرچه بیشتر مشتریان بالقوه ایجاد می کند.


بر خلاف خدمات بازاریابی از طریق ایمیل که به خرده فروشان نیاز به کسب رضایت از گیرندگان دارند ، ارسال کنندگان کاتالوگ می توانند با ارسال کاتالوگ به هرکس که انتخاب کنند ، "جستجو" کنند.


انفجار بیشتر برای جفت شما

با افزایش تجارت الکترونیکی و ایجاد هیجان در آن ، بر اساس اعلام انجمن تبلیغات ملی ، تعداد کاتالوگهای پست شده در ایالات متحده بین 2007 و 2017  به 9.4 میلیارد رسیده است.


اما در چند سال گذشته ، با بازگشت مارک های آنلاین ، ارسال کاتالوگ به صورت دیجیتال برای کاهش هزینه ها نیز افزایش یافته است ، زیرا شرکت های بیشتری به دنبال مشتریان جدید در اینترنت هستند .


به گفته کالین ناگی ، رئیس استراتژی آژانس خلاق FF نیویورک ، "ارتباطات دیجیتال شروع به تحت فشار قرار دادن مردم می کند و یک آگهی چاپی با طراحی خوب می تواند یک نقطه تماس غیر منتظره  به صورت دیجیتال برای مردم نیز باشد."


طبق گفته Krepsik ، کاتالوگ ها همچنین در برانگیختن خریدهای بزرگ (تا دو برابر گرانتر از خریدهای غیر کاتالوگ) و جلب مشتری پس از خریدهای اول ، موثرتر هستند.


نیل اوکیف ، معاون ارشد بازاریابی و محتوا در انجمن داده و بازاریابی می گوید: "محصولات شما در سایت های شما باعث دیده شدن  شما میشودو کاتالوگ به شما اجازه می دهد برجسته شود. بنابراین نرخ پاسخ نسبت به یک ایمیل کاملا متفاوت است .

کاتالوگ ها با داستان ها و تصاویر جذاب وسیله ای خوشایند برای ارائه مستقیم محصولات به مصرف کنندگان هستند. آنها بازده بالاتری از سرمایه را ارائه می دهند و برای صنف کاری هر مجموعه  بسیار کارآمد هستند.


قضیه روشن است. کاتالوگ اینجا است تا بماند.


اگر به فکر راه اندازی کاتالوگ برای تکمیل تلاش های بازاریابی آنلاین خود هستید ،تا ببینید چگونه کاتالوگ ها می توانند تبلیغات شما را به سطح بالاتری ببرند.

به صفحه کاتالوگ تبلیغاتی ما مراجعه کنید.

چگونه یک کاتالوگ بصورت آنلاین ، آسان و سریع بسازیم

ساخت کاتالوگ های آنلاین ما بسیار آسان استفاده می شود ، هیچ مهارت طراحی و رمزگذاری لازم نیست. طراحی کاتالوگ محصولات حرفه ای با استفاده از یکی از الگوی های ما به همان آسانی است .



1


اندازه و جهت صفحه کاتالوگ خود را انتخاب کنید

در حالی که اندازه های خاصی از صفحه از محبوبیت بیشتری نسبت به سایز دیگر برخوردار است ، شما می توانید هر اندازه صفحه مورد نظر خود را انتخاب کنید ، از گزینه های مشهوری که لیست کردیم ، تا اندازه کاملاً دلخواه خود را بیابید.


2


یکی از الگوهای طراحی کاتالوگ رایگان ما را انتخاب کنید

ما قبلاً به تمام جزئیات طراحی که در کاتالوگ محصولات حرفه ای است فکر کرده ایم ، بنابراین مجبور نیستید. تمام الگوهای کاتالوگ محصولات ما توسط تیم طراحان حرفه ای ما ایجاد شده است. اکنون می توانید بر روی شخصی سازی کاتالوگ خود با بهترین محتوای ممکن تمرکز کنید.


3


از تصاویر و عکسهای حرفه ای محصول استفاده کنید

اگر می خواهید حرفه شما حرفه ای به نظر برسد ، تصاویر با کیفیت بالا ضروری است. ثابت شده است که تصاویر حرفه ای با کیفیت بالا ، خوانندگان را در درک محصولات با کیفیت نیز تحت تأثیر قرار می دهند.


4


نمایش جزئیات و اطلاعات محصول

این ممکن است مهمترین جنبه کاتالوگ شما باشد. اطمینان حاصل کنید که تمام جزئیات محصول را که خواننده باید قبل از تصمیم گیری برای خرید بداند ، ارائه می دهید. افراد قبل از آمادگی برای انجام تعهدات به جزئیات خاصی از جمله نام کالا ، توضیحات ، قیمت واضح ، اندازه محصول ، تولید مواد از این ماده و موارد دیگر نیاز دارند. فراموش نکنید که ارزی را که قیمت های شما در آن نمایش داده می شود ، تعیین کنید.


5


طراحی را بر اساس رنگ برند خود تنظیم کنید

نگران نباشیدتا وقتی از سازنده کاتالوگ آنلاین ما استفاده کنید طراحی کاتالوگ شما را منحصر به فرد میکند و آن را با هویت نام تجاری شما هماهنگ میکند. 


6


انتشار آنلاین ، بارگیری یا چاپ

پس از اینکه ویرایش کاتالوگ خود را انجام دادید و از شکل ظاهری آن راضی بودید ، کافیست دکمه انتشار را فشار دهید تا کاتالوگ خود را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهید. همچنان می توانید در هر زمان آن را ویرایش کنید. همچنین می توانید کاتالوگ محصولات خود را در هر زمان چاپ کنید ، ما اطمینان حاصل کرده ایم که کاتالوگ های شما به همان اندازه چاپی که روی صفحه قرار دارند نیز عالی هستند.


7


با دنیا به اشتراک بگذارید

هرچه افراد کاتالوگ شما را بیشتر ببینند ، احتمال مشتری شدن بیشتر خواهد بود. اگر شما یک وب سایت دارید می توانید کاتالوگ خود را نیز در آنجا نمایش دهید. به این ترتیب بازدیدکنندگان شما می توانند مستقیماً از وب سایت شما به آن دسترسی داشته باشند.

برای مشاهده نمونه کارها و اطلاعات بیشتر به صفه کاتالوگ حرفه ای مراجعه کنید.