چگونه یک کاتالوگ بصورت آنلاین ، آسان و سریع بسازیم

ساخت کاتالوگ های آنلاین ما بسیار آسان استفاده می شود ، هیچ مهارت طراحی و رمزگذاری لازم نیست. طراحی کاتالوگ محصولات حرفه ای با استفاده از یکی از الگوی های ما به همان آسانی است .



1


اندازه و جهت صفحه کاتالوگ خود را انتخاب کنید

در حالی که اندازه های خاصی از صفحه از محبوبیت بیشتری نسبت به سایز دیگر برخوردار است ، شما می توانید هر اندازه صفحه مورد نظر خود را انتخاب کنید ، از گزینه های مشهوری که لیست کردیم ، تا اندازه کاملاً دلخواه خود را بیابید.


2


یکی از الگوهای طراحی کاتالوگ رایگان ما را انتخاب کنید

ما قبلاً به تمام جزئیات طراحی که در کاتالوگ محصولات حرفه ای است فکر کرده ایم ، بنابراین مجبور نیستید. تمام الگوهای کاتالوگ محصولات ما توسط تیم طراحان حرفه ای ما ایجاد شده است. اکنون می توانید بر روی شخصی سازی کاتالوگ خود با بهترین محتوای ممکن تمرکز کنید.


3


از تصاویر و عکسهای حرفه ای محصول استفاده کنید

اگر می خواهید حرفه شما حرفه ای به نظر برسد ، تصاویر با کیفیت بالا ضروری است. ثابت شده است که تصاویر حرفه ای با کیفیت بالا ، خوانندگان را در درک محصولات با کیفیت نیز تحت تأثیر قرار می دهند.


4


نمایش جزئیات و اطلاعات محصول

این ممکن است مهمترین جنبه کاتالوگ شما باشد. اطمینان حاصل کنید که تمام جزئیات محصول را که خواننده باید قبل از تصمیم گیری برای خرید بداند ، ارائه می دهید. افراد قبل از آمادگی برای انجام تعهدات به جزئیات خاصی از جمله نام کالا ، توضیحات ، قیمت واضح ، اندازه محصول ، تولید مواد از این ماده و موارد دیگر نیاز دارند. فراموش نکنید که ارزی را که قیمت های شما در آن نمایش داده می شود ، تعیین کنید.


5


طراحی را بر اساس رنگ برند خود تنظیم کنید

نگران نباشیدتا وقتی از سازنده کاتالوگ آنلاین ما استفاده کنید طراحی کاتالوگ شما را منحصر به فرد میکند و آن را با هویت نام تجاری شما هماهنگ میکند. 


6


انتشار آنلاین ، بارگیری یا چاپ

پس از اینکه ویرایش کاتالوگ خود را انجام دادید و از شکل ظاهری آن راضی بودید ، کافیست دکمه انتشار را فشار دهید تا کاتالوگ خود را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهید. همچنان می توانید در هر زمان آن را ویرایش کنید. همچنین می توانید کاتالوگ محصولات خود را در هر زمان چاپ کنید ، ما اطمینان حاصل کرده ایم که کاتالوگ های شما به همان اندازه چاپی که روی صفحه قرار دارند نیز عالی هستند.


7


با دنیا به اشتراک بگذارید

هرچه افراد کاتالوگ شما را بیشتر ببینند ، احتمال مشتری شدن بیشتر خواهد بود. اگر شما یک وب سایت دارید می توانید کاتالوگ خود را نیز در آنجا نمایش دهید. به این ترتیب بازدیدکنندگان شما می توانند مستقیماً از وب سایت شما به آن دسترسی داشته باشند.

برای مشاهده نمونه کارها و اطلاعات بیشتر به صفه کاتالوگ حرفه ای مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.