برای افتتاحیه چی ببریم + عکس

گل های افتتاحیه همیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار بودند ، به دلیل اینکه معمولا زمانی که تاج گل تبریک و یا افتتاحیه ای از یک شرکت یا موسسه و ... اهدا میشود و یا این تاج گل برای افتتاحیه مکانی زده میشود ، گل هایی بی کیفیت با نماد و اعتبار آن موسسه و شرکت مربوط میشود و در واقع با زبان خودمونی میتواند باعث آبروریزی در صورت مشکل شود ، به همین دلیل از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار هستند.


ما در گل فروشی گندم vip  برای شما بهترین تاج گل های تبریک و افتتاحیه را تدارک دیده ایم ، تمامی گل ها کاملا  تازه و با طراوت هستند و با زیباترین دیزاین ها برای انواع مراسمات شما تدارک دیده شده اند ، برخی از نمونه کارها را در زیر برای شما عزیزان گذاشته ایم ، برای مشاهده 100 تاج گل تبریک و افتتاحیه به صفحه  تاج گل مراسم افتتاحیه مراجعه کنید.


تاج گل تبریکتاج گل تبریکتاج گل افتتاحیهتاج گل تبریکتاج گل تبریکتاج گل

رمز و رازهای گل فروشی ها را بدانید !

لئوناردو داوینچی 4 سال طول کشید تا مونالیزا را نقاشی کند ، با این وجود گل فروشی ها بدون زحمت در عرض چند دقیقه شاهکارهای گل های طبیعت بی جان را خلق می کنند. طراحان گل ، هنرمندان شگفت انگیزی هستند که مشتری های خود را با کارهای هنری واقعی خیره می کنند ، بنابراین چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟


خوب ، همانطور که گل فروشی ها با استعداد هستند ، در ساخت راه های هوشمندانه ای برای تسهیل کارهای روزانه گل آرایی / گل سازی ، هوشمندانه عمل می کنند. راز آنها چیست؟ در این مقاله 6 نکته مخفی گل فروشی را برای کمک به شما در حرفه گل فروشی معرفی خواهیم کرد. اگر فقط وبلاگ ها به زمان لئوناردو داوینچی برمی گشتند!


پودر آلوم # 1: باید داشته باشید

 ساقه گل ادریسی را برش دهید و به پودر زاج آغشته کنید ، این باعث می شود که ادریسی ها پر ، خوش بو و زیبا باشند.



استفاده از براق کننده برگ leaf shine

leafshine


در واقع leaf shine  برگ  های براق  و گیاهان تازه بریده شده شما را صیقل می دهد ، لکه های آب را از بین می برد و از گرد و غبار جلوگیری می کند. بنابراین با درخشش برگ چه کار دیگری می توانید انجام دهید؟


 


دستان خود را تمیز کنید ، بله درست است  leaf shine  باعث از بین رفتن همه لکه ها می شود.


Dusty Miller   شگفت آور است

Dusty Miller را برای مدت زمان 5 ثانیه در آب جوش قرار داده و دوباره در آب خنک قرار دهید ، این کار باعث می شود آسیاب گرد و خاک  ایجاد شود.


برای اطلاعات بیشتر  شما میتوانید انواع مقالات آموزشی را در صفحه مقالات گل فروشی گندم vip  مشاهده نمایید به صفحه گل فروشی در تهران مراجعه کنید.


چاپ فلکسو در مقابل افست در کاتالوگ ها و جعبه

چاپ جعبه دارای اشکال و اندازه های مختلف است. چاپگرها و سازندگان از چهار نوع روش اصلی چاپ استفاده می کنند: فلکسوگرافی ، دیجیتال ، گراور و افست.


چاپ افست و فلکسوگرافی دو مورد از محبوب ترین روش های چاپ در جعبه هستند که کار با کیفیت بالا ، سازگار و طولانی مدت را ارائه میدهند. بیایید چاپ فلکسو و چاپ افست را مقایسه کنیم تا ببینیم کجا قابل تعویض هستند و کدام یک بالاتر از دیگری است.


چاپ فلکسو و چاپ افست


فلکسو در مقابل چاپ افست: شباهت ها


اما قبل از پرداختن به تفاوت های اساسی ، بیایید ابتدا نگاهی به شباهت های بین flexo و offset بیندازیم:


هر یک شامل ایجاد و استفاده از یک صفحه چاپی یا حامل تصویر دیگر است.

هر دو فرآیند با جوهر مرطوب کار می کنند.

هر دو قادر به چاپ بر روی طیف گسترده ای از سطح ها هستند.

به دلیل طولانی بودن زمان نصب و ایجاد صفحه / سایر حامل های تصویر ، هر دو فرایند برای مشاغل طولانی مدت ایده آل هستند.

با این حال ، این دو روش از نظر فرایند و عوامل مختلف دیگر متفاوت هستند.



مبانی چاپ فلکسو


فلکسو به طور معمول از حامل تصویر پلیمر یا الاستومر مانند آستین ، استوانه و صفحه استفاده می کند. حامل تصویر برای ایجاد طرح برجسته چاپ نهایی مورد نظر حک میشود. سپس جوهر از طریق یک غلتک آنیلوکس بر روی حامل تصویر از مرکب منتقل می شود و سپس روی لایه چاپ می شود.


چاپ فلکسو معمولاً با استفاده در پلاستیک های انعطاف پذیر و سایر مواد غیر متخلخل مانند فیلم ، برچسب ها ، فویل و سایر بسته بندی ها همراه است.



چاپ افست چیست؟


چاپ افست چگونه متفاوت از فلکسو کار می کند؟ در فرآیند چاپ افست نیز از صفحه ای استفاده می شود که معمولاً از فلز ساخته می شود و جوهر چاپ از طریق صفحه به یک قطعه لاستیکی (که اغلب "پتو" نامیده می شود) و سپس به سطح چاپ منتقل می شود.


چاپگرها معمولاً از افست روی کاغذ استفاده می کنند که در آنها سطح صاف برای موفقیت در آنها مهم است.



چاپ افست در مقابل چاپ فلکسو: تفاوت های اساسی


همچنین چندین تفاوت مهم بین چاپ افست و فلکسو وجود دارد.


جوهرها

نگهداری

توان مالی

راحتی


جوهر:

فلکسو قادر است با انواع بیشتری از جوهرها کار کند.


روش چاپ افست به طور کلی با جوهرهایی که دارای روغن هستند همراه با استفاده از برخی جوهرهای دیگر با پایه آب و UV کار می کند.



نگهداری:

نکته ای که باید در مورد فناوری چاپ افست در نظر گرفت این است که صفحات استفاده شده در این فرآیند در صورت عدم مراقبت صحیح ، در معرض اکسیداسیون قرار می گیرند. به همین دلیل ، تعمیر و نگهداری اغلب برای اطمینان از کیفیت صفحه لازم است.



توان مالی:

ایجاد حامل های تصویر Flexo به طور کلی کمی ارزان تر هستند و همچنین به طور معمول دوام بیشتری نسبت به صفحات مورد استفاده برای جبران دارند - به این معنی که قبل از لزوم تعویض ، می توان آنها را چند بار استفاده کرد.


علاوه بر این ، طیف وسیعی از جوهرهایی که فلکسو کار می کند (به ویژه زمان خشک شدن سریعتر با جوهرهای با ویسکوزیته کم و جوهر UV) می تواند کارهای چاپ را تسریع کرده و سود شغلی را افزایش دهد.



راحتی:

به یاد داشته باشید که از چاپ افست برای چه کاری استفاده می شود - دلیلی وجود دارد که نتایج خوب را فقط روی یک سطح صاف  نشان می دهد. از طرف دیگر ، فلکسو می تواند روی انواع مختلفی از لایه های مختلف چاپ کند ، و این باعث می شود انتخاب راحت تری برای خیلی ها باشد.


 



چاپ فلکسو در مقابل چاپ افست: حکم پایانی



بنابراین ، کدام فرایند برای شما مناسب است؟ این بستگی زیادی به شغل ، بستر و عوامل مختلف شغلی دارد که چاپ می کنید.


کیفیت چاپ افست در سطح نامناسب آسیب می بیند. تکنیک های چاپ فلکسو می توانند بیشتر مواردی را که می تواند جبران کند انجام دهند ، اما با سهولت و تطبیق پذیری متنوع.


مزایا و معایب چاپ دیجیتال

1.  در چاپ دیجیتال ، از پرینترهای لیزری یا جوهر افشان با فرمت بزرگ و حجم بالا استفاده می شود. این چاپ برای اهداف چاپ در مقیاس کوچک ، به عنوان مثال ، در خانه یا محل کار ، که به چاپ کمتری نیاز دارند ، استفاده می شود.



2. مزایا: روش دیجیتال سریع  است. هنگام استفاده از این چاپ از آنجا که نیازی به تنظیم زیرساخت ندارید ، مواد سریعتر چاپ می شوند که تولید آنها چند روز طول می کشد. در روش دیجیتال به مواد شیمیایی عکس یا صفحه فیلم نیازی ندارید زیرا از روش های سنتی چاپ استفاده می شود. بنابراین ، دیجیتال تمیزتر و آسان تر است.



3.  برای چاپ تصاویر ، این روش بهترین است. در روش دیجیتال تصاویری با کیفیت خوب و با وضوح بالا تولید میشود و این تصاویر را می توان روی تعدادی از مواد چاپ کرد و می توان آنها را مستقیماً روی شیشه ، چوب ، تخته سینترا یا PVC اعمال کرد. 


در این روش همه چیز در مورد دقت و ثبات است. چه به چاپ هایی با فرم بزرگ و چه به حجم کمی از مواد چاپی احتیاج داشته باشید ، دیجیتال گزینه مطمئنی است.


این سفارشات سریع شروع و تکمیل می شود و در صورت تمایل می توانید به راحتی کپی کنید و از خطاهای اساسی جلوگیری کنید. دیجیتال نیازی به نیروی کار ، ملزومات و زیرساخت های اضافی ندارد ، بنابراین برای چاپ با مقدار کمی از مواد بسیار مقرون به صرفه است.



4. معایب: اگرچه هزینه وش دیجیتال کاملاً کم است ، اما وقتی صحبت از تیراژ زیادی از چاپ است ، این روش گران می شود.  این روش  در چاپ حجم زیاد یک مشکل است زیرا چاپگر دیجیتال بین 15 تا 50 فوت در دقیقه کار می کند. با وجود یک پالت رنگی که از طیف گسترده ای از رنگ پشتیبانی می کند ، چاپگرهای دیجیتال از جوهرهای فلزی پشتیبانی نمی کنند. بیشتر جوهرها در معرض تابش مستقیم خورشید محو می شوند. با این حال جوهرهای مورد استفاده در روش دیجیتال بسیار سریعتر محو می شوند. با وجود اینکه هزینه نیروی کار هم ندارد ، چاپگرهای دیجیتال باید به روز شوند و باید به طور دوره ای بررسی شوند تا به درستی کار کنند. این کار در نهایت هزینه بیشتری نسبت به چاپ واقعی دارد.



روش دیجیتال فقط بر روی انواع خاصی از مواد کاغذی قابل تولید است ، در حالی که چاپ سنتی می تواند بر روی لایه های پیچیده و منحصر به فرد مانند ، نئوپان ، تخته های خاکستری و سایر مواد کاغذ ضخیم تر چاپ میشود.



چاپ دیجیتال مسطح برای جعبه


چاپ مسطح معمولاً از یک چاپگر جوهر افشان برای تولید تصاویر دیجیتال استفاده می کند.


چاپ جوهر افشان آینده دیجیتال در نظر گرفته می شود. در این فرآیند از جوهرهایی با اشعه ماورا بنفش (UV) برای چاپ تصاویر دیجیتالی روی سطوح صاف استفاده می شود.


این فرایند ضروری است زیرا می تواند روی سطوح مختلفی مانند چوب ، فلز ، شیشه و کاشی چاپ شود. این فناوری همچنین می تواند روی موادی که دارای ضخامت های مختلف هستند چاپ شود.


مزایای چاپ مسطح


به طور مداوم از کیفیت بالاتری برخوردار است: فناوری واقعی مسطح دیجیتال هزینه اولیه بالاتری نسبت به رقبا دارد ، اما با جزئیات بیشتری چاپ می کند و از دقت و تکرارپذیری بالاتری برخوردار است.


سازگار با محیط زیست:


چاپ مسطح نیز سازگار با محیط زیست نسبت به چاپ معمولی است زیرا مقدار کمتری کارتریج زباله تولید می کند و آلودگی هوا کمتری ایجاد می کند. رد پای کربن کمی از خود به جای می گذارد.



انعطاف پذیر و کم هزینه:


چاپ مسطح برای بسته بندی های سفارشی و تجاری بسیار عالی است. هزینه کمتر آن سهولت سفارشی سازی را افزایش می دهد و به مشتریان امکان می دهد طرح های خود را با قیمت پایین توسعه دهند.



زمان تولید سریع و کارآمد:


در مقایسه با چاپ معمولی در زمان  صرفه جویی می شود زیرا نیازی به تعویض مداوم صفحه ها نیست ، زیرا این فناوری از هیچ صفحه ای استفاده نمی کند.

دیجیتال نیازی به استفاده از صفحات ندارد زیرا چاپ افست یا چاپ سنتی نیاز به آن دارد. این فرآیند در درجه اول از تونر و جوهر مایع استفاده می کند.


در بسیاری از موارد در دیجیتال ، بر خلاف جوهرهای دیگر ، جوهر مورد استفاده در لایه چاپ شده نفوذ نخواهد کرد. جوهر یک لایه نازک روی بستر ایجاد می کند و جوهر بیشتر از طریق UV یا گرمایش لیزر به سطح می چسبد.


چاپ چهار رنگ CMYK چیست؟

CMYK در اصل مخفف Cyan ، Magenta ، Yellow و Key (سیاه) است. حرف "K" برای سیاه استفاده می شود چرا "B" نمی تواند استفاده شود؟ زیرا در سیستم رنگی RGB از قبل آبی را نشان می دهد. فضای رنگی CMYK برای همه رسانه های مربوط به چاپ استفاده می شود.


RGB مخفف قرمز ، سبز و آبی است و معمولاً از فضای رنگی برای همه صفحه های دیجیتال استفاده می شود. بدانید که چرا در اینجا معمولاً از RGB برای چاپ استفاده نمی شود.



هدف CMYK


مدل رنگی RGB برای اهداف چاپ خاص ناکارآمد است زیرا جوهرهای سه رنگ (قرمز ، سبز ، آبی) برای سفید شدن باید مخلوط شوند که معمولاً غالب ترین رنگ برای یک سند حاوی متن است.


کاغذ از قبل سفید است و بنابراین ، منطقی نیست که سه جوهر را برای به دست آوردن چیزی که قبلاً دارید هدر دهید. اگر ما از سیستم رنگ RGB در چاپ استفاده می کردیم ، مقدار زیادی جوهر بی مورد مصرف می شد.


بنابراین سیستم رنگ CMY (فیروزه ای ، سرخابی ، زرد) راه حل شد! فیروزه ای و سرخابی را می توان با ترکیب  رنگ های آبی ، سرخابی و زرد به دست آورد و ترکیب قرمز و زرد و فیروزه ای به شما سبز را می دهد.


 


چاپ چهار رنگ CMYK

رنگ سیاه ترکیبی از فیروزه ای ، سرخابی و زرد است - اما چاپگرها دریافتند که برای به دست آوردن رنگ سیاه نیازی به ترکیب سه جوهر نیست. برای این منظور می توان از جوهر سیاه جداگانه استفاده کرد. این کار همچنین کارآمدتر بود و منجر به چاپی شد که به چاپ چهار رنگ یا CMYK (فیروزه ای، سرخابی ، زرد و سیاه) معروف است.


 


چرا سیاه را 'کلید' می نامند؟


یوهان گوتنبرگ بود که ماشین چاپ را در حدود سال 1440 اختراع کرد ، اما این Jacob Christoph Le Blon بود که ماشین چاپ سه رنگ را اختراع کرد.


او در ابتدا از کد رنگ RYB (قرمز ، زرد ، آبی) استفاده می کرد - قرمز  زرد و نارنجی می داد. مخلوط کردن زرد و آبی منجر به بنفش شد و  آبی + قرمز باعث سبز شد.


هر سه رنگ اصلی (قرمز ، زرد ، آبی) هنوز هم باید با هم ترکیب شوند تا سیاه شوند. او که متوجه این ناکارآمدی آشکار شد ، رنگ مشکی را به عنوان رنگ به لیست خود اضافه کرد و  سیستم چاپ چهار رنگ ارائه شد. او آن را RYBK نامید و اولین کسی بود که از اصطلاح 'Key' برای سیاه استفاده کرد.


مدل رنگی CMYK با استفاده از همان اصطلاح مشکی این کار را ادامه داد.


 


CMYK برای جعبه

 


قرمز و آبی از رنگهای اصلی هستند و در کارهای چاپی زیادی مورد استفاده قرار گرفته است ، اما امروزه تغییرات جدیدی در رنگهای چاپی افزایش یافته است.


سیستم رنگی CMYK به یک انتخاب محبوب برای جعبه ها  تبدیل شده است زیرا در مقایسه با RGB در کل جوهر کمتری مصرف می کند.


جعبه های  سفارشی همچنان با چاپ افست ، چاپ فلکسو و چاپ دیجیتال با استفاده از CMYK کارآمد هستند ، زیرا فضای رنگی RGB منجر به خروجی چاپ متفاوت از آنچه در صفحه مشاهده می کنید می شود. این امر به این دلیل است که چندین سیستم امکان پذیر با RGB توسط سیستم CMYK قابل تولید نیستند.


بنابراین توصیه می شود که با استفاده از نرم افزار گرافیک تصویر جعبه سفارشی خود را از RGB به CMYK تبدیل کنید ، بررسی کنید که آیا از نتیجه کار راضی هستید یا خیر و سپس کار چاپ سفارشی را ادامه دهید. اگر راضی نیستید ، می توانید تغییرات لازم را اعمال کنید. متناوباً ، می توانید از همان ابتدا با سیستم رنگی CMYK کار کنید.


 شما عزیزان میتوانید برای سفارش چاپ چهار رنگ CMYK و یا چاپ سه رنگ به صفحه سفارش  جعبه مراجعه نمایید و انواع نمونه کارهای چاپ چهار رنگ CMYK  و  چاپ سه رنگ RGB ما را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به راهنمایی های بیشتر با کارشناسان چاپ ما در تماس باشید تا در نهایت سفارش خود را ثبت نمایید.