نکاتی در مورد چاپ کاتالوگ

چاپ کاتالوگ

در مرحله قبل از چاپ ، خطوط برش و مرز ها باید روی طرح مشخص شود. خونریزی نشان می دهد که در آن طرح باید بریده شود. این موارد برای جلوگیری از از بین رفتن قسمتهای تصاویر در کاتالوگ هنگام برش کاغذ ضروری است. به عبارت دیگر ، لازم است تصاویر را چند اینچ دیگر کشید. در نظر گرفتن نوع کاغذی که قرار است مورد استفاده قرار گیرد نیز مهم است تا بدانید که تصاویر چگونه به نظر می رسند.


نوع صحافی مورد استفاده نیز باید در نظر گرفته شود. با این کار می توان دهانه فهرست را محاسبه کرد ، بنابراین ، اندازه حاشیه و فضای چاپ. اگر نوع صحافی را که می خواهید استفاده کنید می دانید ، می توان طرح جلوی جلو و عقب را تعریف کرد.


در مورد خود چاپ ، تکنیک های مختلف چاپی مناسب کاتالوگ ها وجود دارد. معمول ترین تکنیک مورد استفاده برای چاپ کاتالوگ چاپ افست است زیرا این نوع چاپ مزایای زیادی را به همراه دارد. از جمله این مزایا ، امکان چاپ روی هر نوع کاغذ ، در رنگ های کامل (4 رنگ: فیروزه ای ، سرخابی ، زرد و سیاه و همه ترکیبات ممکن آنها) و انجام چاپ های مختلف در ابعاد مختلف را می یابیم. به غیر از 4 رنگ سنتی ، امکان چاپ با رنگهای پانتون ، یعنی آماده سازی با فرمولهای خاص وجود دارد که ترکیب رنگهای نقره ای ، طلایی و فلورسنت را امکان پذیر می کند.



اما تکنیک های چاپ دیگری نیز وجود دارد که با توجه به کاغذی که استفاده می شود می تواند مورد استفاده قرار گیرد. چاپگرهایی وجود دارند که از رول های کاغذی استفاده می کنند و برخی دیگر از ورق های کاغذ استفاده می کنند. کسانی که از رول های کاغذی استفاده می کنند می توانند سریعتر و گاهی در دو طرف کاغذ همزمان چاپ کنند. علاوه بر این ، دو نوع چاپگر وجود دارد که از این رول ها استفاده می کنند: چاپگرهایی که از فن آوری های خشک کردن جوهر استفاده می کنند ، و چاپگرهایی که استفاده نمی کنند. مورد اول از سیستمی استفاده می کند که جوهر را هنگام بیرون آمدن کاغذ از دستگاه خشک می کند. این امکان چاپ سریع ، حتی روی کاغذهای براق را فراهم می کند. این نوع چاپگرها تولید مثل تصویر با کیفیت بالا را ارائه می دهند. افراد زیادی درگیر هر کار چاپی هستند که این چاپگرها انجام می دهند و به همین دلیل قیمت ها بالا است. مراجعه به این چاپگرها تنها در صورتی راحت است که کاتالوگ زیادی چاپ شود - آنها معمولاً با روزنامه ها و مجلات کار می کنند.


چاپگرهایی نیز وجود دارند که با رول های کاغذی کار می کنند ، اما از فناوری خشک کردن جوهر برخوردار نیستند و چاپ ها با استفاده از هوای طبیعی خشک می شوند. آنها فقط با کاغذ بدون پایان کار می کنند و تولید مثل تصویر خیلی خوب نیست. این چاپگرها درصورت نیاز به چاپ نسخه های چاپی کوچک ، از آنجا که هزینه های چاپ کم است ، مفید هستند


چاپگرهایی که از ورق کاغذ استفاده می کنند از تکنیک چاپ خاص تری استفاده می کنند و به همین دلیل ، چاپها از تعریف با کیفیت بالا برخوردار هستند. آنها با نسخه های چاپی کوچک و با همه نوع و بافت کاغذ کار می کنند. به دلیل کیفیت بالای چاپ آنها - بهترین روش در بین تمام تکنیک های ذکر شده - و سرعت پایین هر کاری نشان می دهد ، این روش گرانترین است. این نوع چاپگرها معمولاً برای کارهای چاپی با کیفیت کوچک یا با کیفیت بالا مانند کارت ویزیت ، دو شاخه ، سه تایی و کاتالوگ استفاده می شود.


جدا از این ، در مرحله قبل از چاپ ، لازم است نوع قالب کاتالوگ را نیز در نظر بگیرید. این مهم است زیرا قطعات با اندازه یا شکل خاص گران ترند و فقط توسط چاپگرهای خاص قابل چاپ هستند.برای اطلاعات بیشتر به صفحه چاپ کاتالوگ مراجعه کنید.

همچنین شما عزیزان میتوانید برای مشاهده نمونه های طراحی کاتالوگ بعد از چاپ به صفحه طراحی کاتالوگ مراجعه کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.