مصرف کنندگان تمام وقت به دنبال کلید های میانبر صرفه جویی در وقت هستند و طبیعتاً توجه آنها به سریع ترین راه برای جمع آوری اطلاعات افزایش می یابد: تصاویر.
تصاویر محصول نه تنها به کیفیت محصول شما گواهی می دهند ، بلکه به عنوان پنجره ای به فروشگاه تجارت الکترونیک شما نیز خدمت می کنند و 2 مورد بسیار مهم ایجاد می کنند:
تصاویر اولین تصور را شکل می دهند و نکته ای را در مورد اینکه آیا آنها به مرور خود ادامه می دهند و در نهایت خرید می کنند را شکل می دهند.
ما همچنین به چگونگی بهینه سازی فرآیند ایجاد عکس خواهیم پرداخت تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود.
به خاطر داشته باشید که برای ایجاد عکس های حرفه ای ، نیازی به بودجه زیادی ندارید.اما این صحبت که هر چقدر خرج کنید همان قدر نتیجه می گیرید هنوز پابرجاست.
در واقع ، ما به شما نشان خواهیم داد که چطور می توانید با هزینه کمی این کار را انجام دهید و کار خود را راه بیاندازید.
عکاسی تبلیغاتی از محصولات چیست؟
عکاسی محصولات بخشی اساسی در تبلیغات آنلاین و آفلاین برای کاتالوگ های موفق ، بروشورها ، تبلیغات مجله ، بیلبوردها ، تبلیغات آنلاین و وب سایت های شرکت است ، به ویژه هنگام فروش مستقیم محصولات به مصرف کننده.
چرا عکاسی روز به روز در حال رشد است؟
1. تصاویر با کیفیت باعث افزایش فروش می شود.
93٪ از مصرف کنندگان تصاویر را در تصمیم گیری برای خرید ضروری می دانند.
تصاویر شما بیانگر ارزش و کیفیت درک شده محصول شما هستند. آنها مستقیماً با مخاطب مورد نظر شما صحبت می کنند و باعث می شود صفحه و محتوای محصول شما قابل ارتباط تر شود.
آنها تصاویر شگفت انگیزی از محصولات ساده و روزمره ارائه می دهند و اغلب آنها را با تکنیک ها جذاب می کنند.
باز هم ، برای ایجاد عکس های محصول حرفه ای نیاز به بودجه زیادی ندارید. در این راهنما ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید با کمترین هزینه این کار را انجام دهید.
2. تصاویر یک عنصر اصلی برند هستند.
همه چیز در یک تصویر - کیفیت ، موضوع ، موضوع رنگ و هارمونی - باید با صدای یکنواختی صحبت شود که با مخاطب هدف شما طنین انداز باشد.
هدف شما ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان است و عکسها یکی از مهمترین ابزارها برای دستیابی به آن هستند.
روش های زیادی وجود دارد که می توانید پس زمینه را با بودجه کمی آماده کنید.
صندلی عکس برداری
اگر جواهرات را عکس برداری می کنید ، همیشه بهترین استفاده یک مجسمه نیم تنه است. افراد با بودجه می توانند مانند تصویر زیر یکی از تکه های مقوا را روی آن ترتیب دهند.
وقتی بودجه دارید ، باید از نور طبیعی استفاده کنید. ویرایش در آن بسیار ساده تر است ،چرا که برای محصولات کوچک در داخل استدیو ، می تواند زمان و دردسر زیادی را برای شما ایجاد کند.
با قرار دادن صندلی در نزدیکی یک پنجره بزرگ ، نور زیادی را تولید و فضا را ایده آل کنید.
اگر نور خیلی زیاد است ، می توانید با قرار دادن پارچه یا کاغذ سفید روی پنجره ، آن را پخش کنید (به تصویر بالا مراجعه کنید).
بهتر است به اندازه کافی از نور خورشید استفاده کنید .
ایجاد روشنایی خوب در طی مراحل ویرایش بسیار سخت است.
اما این موضوع هم به خاطر داشته باشید که هرگز در زیر نور مستقیم خورشید شات نکنید. درست مانند نور پس زمینه قوی ، نور مستقیم می تواند سایه های زیادی ایجاد کند.
اگر مجبورید از نورپردازی مصنوعی استفاده کنید ، حداقل به دو تنظیم softbox نیاز دارید تا سایه ها به درستی دریافت شود.
به طور معمول می توانید دو گیره چراغ دار با لامپ های قوی با قیمت کم خریداری کنید. اگر بودجه شما کمی بیشتر است ، می توانید از دو softbox استفاده کنید.
یکی از چراغ ها بسته به نتایج دلخواه شما باید به عنوان چراغ کلید شما و دیگری به عنوان چراغ پس زمینه شما باشد.
در نظر بگیرید که مقداری کاغذ سفید یا پارچه را روی آن قرار دهید تا مقداری از نور پخش شود و به دستیابی به سایه های نرم تر کمک کند.
چراغ اصلی شما باید در قسمت جلویی - اغلب کمی به سمت محصول قرار گیرد ، در حالی که نور پس زمینه شما در طرف مقابل ، پشت یا بالاتر قرار دارد.
تا زمانی که سایه های نرم و یکنواخت توزیع نشود ، زاویه ها و فاصله چراغ ها را دستکاری کنید.
همچنین می توانید برای پخش کردن مقداری از نور از مقوا استفاده کنید و بیشتر سایه ها را ایجاد کنید.
این همان کاری است که softbox برای انجام آن طراحی شده اند. آنها انواع مختلفی از توزیع کننده نور هستند و نور را به طور مساوی در اطراف محصول توزیع می کنند.
با توجه به این نکته ، چراغ های استودیویی کنترل بیشتری بر کل فرآیند به شما می دهند ، به خصوص اگر در طی چند ساعت چندین محصول را شات کنید.
پس از تنظیم مناسب ، می توانید نتایج مداوم ، حرفه ای بگیرید و آنها را برای تمام شاخه های خود بازآفرینی کنید.