سفارش تاج گل ارزان تا 20% تخفیف

تاج گل ترحیم ، سفارش تاج گل تسلیت

 برای ابراز همدردی و احترام به بستگان دور و نزدیک درایران از تاج گل ترحیماستفاده میشود. برای انتقال حس سوگواری و همچنین برای عرض احترام تاج گل  بکار می رود. از تاج گل مراسم می توانید دربهشت زهرا  و  اماکن عمومی  و مساجد، استفاده کنید. تاج گل مراسم ختم را ثبت کنید تا به صورت کاملا رایگان در ساعت هماهنگ شده ارسال شود.


 تاج گل ها به طور متداول به صورت دایره ای یا بیضی و گاهی هم به شکل قلب با گل های داوودی و پرنده بهشتی و آنتریوم و در نهایت گلایل در کناره های آن تزیین می شود. تاج گل ترحیم با سبک و تزیین مختص به خود، از قدیم تاکنون برای عرض تسلیت از طرف خویشاوندان درجه دو به خانواده های عزادار اهدا می شد.


در واقع تاج گل دسته گل بزرگی میباشد که بر روی یک پایه چوبی سبک قرار می گیرد و روبان های مشکی و یک کارت برای عرض تسلیت بر روی گلها نصب می شود. تقدیم تاج گل برای ابراز همدردی بیشتر با خانواده عزادار میباشد و باعث برگزاری مجالس ترحیمی با رسمیت و گرامیداشت باشکوهتر می شود و زیبایی و شکوه این تاج گل به درد سوگواران التیام می بخشد.


خرید تاج گل ترحیم از گل فروشی آنلاین

 امکان خرید تاج گل ترحیم  به صورت شخصی برای افراد معمولا  امکان پذیر نیست.بعضی افراد با دادن سفارش اینترنتی ، گل های خود را سفارش می دهند ، همچنین سفارش تاج گل به صورت اینترنتی امروزه کاملا مرسوم شده است


تاج گل ارزان

شما میتوانید با انتخاب گل های ارزان اما با کیفیت و تعداد گل های کمتر سفارش تاج گل ارزانتری را دهید ، برای اطلاعات بیشتر به صفحه تاج گل  مراجعه کنید.


راهنمای خرید تاج گل ترحیم

برای  ابراز همدردی و عرض تسلیت  با آشنایان و دوستان نزدیک می توانید از تاج گل ترحیم استفاده کنید. همچنین می توانید برای عرض تسلیت و احترام برای افراد خاص مثل اساتید و مدیران یا سازمان ها یا نهاد ها از تاج گل ترحیم سلطنتی استفاده کنید . تاج گل ها معمولا به صورت تک طبقه ، دو طبقه و یا سه طبقه هستند که با توجه به نیاز شما هر کدام را میتوانید در گندم وی آی پی انتخاب کنید.


راهنمای خرید تاج گل ترحیم

هر مدل از تاج گل مراسم را به دو قیمت ارزان و ویژه برای شما گل آرایی کرده ایم. شما می توانید با(( انتخاب قیمت و تعداد شاخه گل)) در صفحه محصول مدل تاج گل را انتخاب کنید.

- قیمت تاج گل بر اساس تعداد گل های استفاده شده و ارتفاع تاج گل محاسبه می شود.

- تصاویر تاج گل به صورت پیش فرض برای تاج گل های ویژه می باشد.

- مدل تاج گل ها از یک طبقه الی نه طبقه برای گل آرایی شده است.


سفارش تاج گل به صورت تلفنی:

برای سفارش تلفنی می توانید با شماره 86046241 و همراه 09127179328 با کارشناس های مجموعه تماس بگیرید.


ارسال رایگان تاج گل ختم:

کلیه ارسال ها در تهران رایگان می باشد ، به پاس همیاری شما کلیه ارسال ها در تهران رایگان می باشد کافی است فقط با گل فروشی گندم در تماس باشید 

ارسال تاج گل به تهران:

شما در هر شهری هستید و نمی توانید به صورت حضوری تاج گل را تهیه کنید می توانید سفارش خود را به دو روش ذکر شده ثبت نمایید، بلافاصله بعد از ثبت سفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی های لازم جهت ارسال گل به آدرس دریافت کننده انجام می شود.


تاج گل ترحیم ارزان

قیمت تاج گل ترحیم در گل فروشی آنلاین گندم وی آی پی نسبت به سایر رقبا بسیار پایین تر بوده و تمامی گل ها طبیعی و درجه یک می باشد ، همچنین شما می توانید با استفاده از لیست انتخابی تاج گل با قیمت ارزان را انتخاب نمایید.

گل های بکار رفته در تاج گل مراسم ختم همگی طبیعی بوده و روزانه از باغ های گل تهیه می شود. که باعث ماندگاری بیشتر می شود.


پایه تاج گل:

پایه استفاده شده در تاج گل فلزی می باشد که در برابر ضربه نسبت به پایه های چوبی مقاوم تر می باشد.

مزیت استفاده از پایه فلزی:

- سبک و قابل حمل

- مقاوم در برابر ضربه

- امکان استفاده مجدد از پایه


گل های استفاده شده در تاج گل :

تمامی گل های مورد استفاده همگی طبیعی و درجه یک بوده و به صورت روزانه از باغات گل تهیه می شود. استفاده از گل های روزانه موجب می شود تا ماندگاری تاج گل بین 3 الی 6 روز برسد(با توجه به شرایط نگهداری).


گل های استفاده شده در تاج گل عبارتند از : گلایل، آنتوریوم، لیلیوم، ژربرا، لیسیانتوس، مریم، کرزنتیا ، برای خرید گل و گل آرایی سفارشی با ما در تماس باشید.


همچنین شما میتوانید برای سفارش انواع تاج گل از جمله تاج گل تبریک یا تاج گل افتتاحیه و .... به صفحه مربوطه تاج گل تبریک مراجعه کنید و تاج مورد نظر خود را سفارش دهید ، تاج ها در انواع طرح ها ، ارتفاع های متفاوت با گل هایی متنوع گل آرایی شده اند.