از تصاویر با کیفیت استفاده کنید
کاتالوگ ها عمدتا ابزارهای تصویری هستند ، بنابراین درست است که شما باید از بهترین تصادویر ممکن در کاتالوگ
به جای استفاده از تصاویر موجود برای کالاهایی که می فروشید استفاده کنید, مطمئن شوید که عکس های خود را با وضوح بالا تهیه کرده اید. مطمئن شوید که همه عکسها تصاویر ایده آل برای محصولات شما هستند و مطمئن باشید که آنها را برای اصلاح رنگ کیفیت سیصد دی پی آی را دارند
هنگامی که تبلیغات را در کاتالوگ خود قرار می دهید, اطمینان حاصل کنید که از استانداردهای یکنواختی برخوردار هستید و تبلیغات نیز چشم نواز و طراحی خوبی دارند.
فرآیند ویژه را روی سطح جلد اضافه کنید
هر وقت ممکن است از مزایای خود استفاده کنید. به عنوان مثال, امروزه مردم به محصولات دیجیتالی عادت کرده اند, که بسیار عالی هستند, اما لزوما تجربه شخصی را ندارند.
هنگام طراحی کاتالوگ, به دیگران چیزی می دهید که بتوانند آن را در دست خود نگه دارند, روی میز قهوه خود ذخیره کنند و از اوقات فراغت خود لذت ببرند. به همین ترتیب, باید وقت بگذارید و کاتالوگ را تا حد ممکن به یادگار بگذارید.
این کار را می توانید با افزودن بافت زیبا, مهر زنی روی فویل, برجستگی, UV نقطه ای, لمینیت براق, لمینیت مات و لمینیت لمسی نرم بر روی پوشش انجام دهید. می توانید بافت را به کاتالوگ خود اضافه کنید. این به شما کمک می کند تا تأثیر ماندگاری در خوانندگان کاتالوگ خود ایجاد کنید و همچنین بازخورد بهتری داشته باشید.
از مواد با کیفیت استفاده کنید
جدا از انواع مواد مورد استفاده خود ، مطمئن شوید که آنها را از یک چاپخاواد مورد استاده استفاده خود ، مطمئن شوید که آنها را از یک چاپخاینت اساد مورد اساداده فرد کنت
هنگام انتخاب کاغذ ، وزن ها و اندازه های دیگر را مطالعه کنید و اطمینان حاصل کنید که کاتالوگ با استفاده از مواد با دوام جمع شده است.
هویت برند خود را بشناسید
وقتی می خواهید از بازاریابی کاتالوگ خود بیشترین بهره را ببرید ، درک هویت برود نمی از از السلات
مطمئن باشید که شما همچنین تصمیماتی می گیرید که برای برند شما عالی هستند. هنگام ایجاد کاتالوگ, باید کاملا واضح باشد که چگونه با شما ارتباط برقرار کنیم و اینکه چرا آنها باید در آینده از برند شما پیروی کنند.
از سبک نوشتن شما گرفته تا انواع تصویری که استفاده می کنید, در هویت برند شما نقش دارد. وقتی اینجا را شروع می کنید, بهتر می توانید افرادی را که می خواهید بفروشید و اینکه چرا آنها باید با شما تجارت کنند.
اعتبار تصویر مناسب و بهترین ابعاد را ارائه دهید
همیشه به درستی از تصاویری که استفاده می کنید استناد کنید. وقتی اعتبار می دهید, از مشکلات حقوقی اجتناب خواهید کرد و همچنین اعتبار را به کاتالوگ خود وارد خواهید کرد.
برای طراحی واقعی صفحات خود کمی وقت بگذارید تا از ابعاد ایده آل برای هر تصویر نیز استفاده کنید.
از نویسندگان و اصلاح گرهای با کیفیت استفاده کنید
در آخر, مطمئن باشید که هر قسمت از نوشته های شما به هدف شما کمک می کند. نوشتن باید خوب انجام شود و شما باید برای تصحیح اشتباهات املایی و دستوری از مصححان کمک بگیرید.
ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم کاتالوگ خودتان را طراحی کنید شما عزیزان میتوانید با مراجعه به شرکت تبلیغاتی طرح گندم نمونه کاتالوگ های این شرکت را مشاهده کنید برای اطلاعات بیشتر به صفحه طراحی کاتالوگ ما در لینک زیر مراجعه نمایید.